Najnowsze modele BMW zyskały pakiety M Sport

Seria 8 Gran Coupé oraz Seria 3 Touring to dwie najświeższe nowości w gamie BMW. Choć od ich debiutu nie minęły jeszcze dwa tygodnie, Niemcy chwalą się już akcesoryjnymi pakietami M Sport, które niebawem uzupełnią gamę opcji dla obydwu modeli.

Zestawy M Sport zawsze cieszyły się dużą popularnością wśród klientów.
Zestawy M Sport zawsze cieszyły się dużą popularnością wśród klientów.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

26.06.2019 | aktual.: 28.03.2023 10:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zacznijmy od większej, droższej i bardziej luksusowej Serii 8, która prawdopodobnie będzie występować z dodatkami M Sport częściej niż pospolita Seria 3 Touring. Lista akcesoriów jest dość typowa, podobna jak w innych modelach bawarskiej marki. Klienci, którzy zdecydują się na pakiet M Sport, mogą liczyć na poprawę wyglądu oraz drobne nowości techniczne.

Nadwozie "ósemki" M Sport ozdobione zostało wstawkami z włókna węglowego w postaci atrapy chłodnicy, osłon lusterek, czy wlotów powietrza. Można też wybierać spośród zestawu 20-calowych, lekkich felg dostępnych w odcieniach złota lub czerni. W kabinie natomiast znajdziemy kierownicę wykończoną alkantarą, pedały ze stali nierdzewnej oraz oczywiście włókno węglowe zdobiące kokpit.

Fanom szybkiej jazdy bardziej od zmienionej estetyki spodoba się zestaw akcesoryjnych hamulców z większymi tarczami i czterotłoczkowymi zaciskami. Niestety póki co jest to jedyna, techniczna modyfikacja dostępna w pakiecie M Sport dla Serii 8. Niewykluczone, że za jakiś czas BMW zaproponuje także fabryczne zwiększenie mocy lub obniżone i usztywnione podwozie.

Obraz
© mat.prasowe

Seria 3, choć tańsza i bardziej pospolita od większego brata, otrzymała bardzo podobne modyfikacje. Z tą różnicą, że tutaj z włókna węglowego wykonano także imitację dyfuzora, a felgi mają "zaledwie" 18 cali średnicy i są czarne. Tutaj także można liczyć na wydajniejsze hamulce, stalowe pedały i kierownicę wykończoną alkantarą. BMW dorzuci również zestaw fabrycznych dywaników z logo M Sport.

Czy BMW zmodyfikowane w ten sposób prezentują się atrakcyjniej od seryjnych wydań? Bez wątpienia. Pytanie ile trzeba będzie za to wszystko zapłacić? W przypadku Serii 3 Touring pakiet M Sport to wydatek 47 315 zł. Jeśli zaś chodzi o Serię 8, musimy jeszcze poczekać na oficjalne cenniki.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/23]
Komentarze (1)