Najbardziej niesamowity wyścig na 1/4 mili, jaki kiedykolwiek widzieliście

Gdybyście mogli wybrać dwa samochody do wyścigu na 1/4 mili i zobaczyć jak dają z siebie wszystko, na długim, prostym odcinku asfaltu, jaką parę byście wybrali? Mercedes SLS AMG przeciwko Audi R8 GT? A może Ferrari 458 Italia kontra Lexus LFA? Redaktorzy magazynu Motor Trend nie musieli dokonać takiego wyboru. Na wspólnej linii startowej postawili 11 egzotycznych maszyn!

11 egzotyków Motor Trendu
11 egzotyków Motor Trendu
Mariusz Zmysłowski

12.09.2011 | aktual.: 18.04.2023 13:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gdybyście mogli wybrać dwa samochody do wyścigu na 1/4 mili i zobaczyć jak dają z siebie wszystko, na długim, prostym odcinku asfaltu, jaką parę byście wybrali? Mercedes SLS AMG przeciwko Audi R8 GT? A może Ferrari 458 Italia kontra Lexus LFA? Redaktorzy magazynu Motor Trend nie musieli dokonać takiego wyboru. Na wspólnej linii startowej postawili 11 egzotycznych maszyn!

Do wyścigu stanęły: BMW 1M, Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca, Porsche GT3 RS, Chevrolet Corvette Z06, Ferrari 458 Italia, Nissan GT-R, Audi R8 GT, Mercedes SLS AMG, Lexus LFA, Porsche Cayman R i Lotus Evora S. Dalszy wstęp jest już chyba zbędny. Zapraszam do obejrzenia filmu. Poniżej znajdziecie wyniki tego starcia z dokładnymi czasami, jakie osiągnęły wszystkie samochody.

World's Greatest Drag Race!

A oto lista wyników:

ModelOsiągnięty czasPrędkość na mecie
1.Nissan GT-R11,2 s196 km/h
2.Ferrari 458 Italia11,3 s202,1 km/h
3.Audi R8 GT11,5 s201,3 km/h
4.Mercedes-Benz SLS AMG11,7 s199,7 km/h
5.Lexus LFA11,9 s199,1 km/h
5.Chevrolet Corvette Z0611,9 s197,1 km/h
5.Porsche 911 GT3 RS11,9 s194,2 km/h
8.Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca12,4 s185 km/h
9.Porsche Cayman R12,7 s178,6 km/h
10.BMW 1M12,8 s177,3 km/h
11.Lotus Evora S12,9 s176,9 km/h

Nissan GT-R po raz kolejny udowodnił, że mimo swojej stosunkowo niskiej ceny, jest w stanie utrzeć nosa nawet dwukrotnie droższym samochodom.

Źródło: Motor Trend

Komentarze (0)