Peugeot 301 - polski cennik
Peugeot 301 to nowy sedan francuskiego producenta, który jest skierowany do mniej zamożnych klientów pragnących zadowalającego komfortu i funkcjonalności. Peugeot ostatnio udostępnił polski cennik tego modelu. Jeśli jesteście ciekawi ile trzeba zapłacić za Peugoeta 301 w naszym kraju, to zapraszam do lektury.
10.11.2012 | aktual.: 12.10.2022 17:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Peugeot 301 to nowy sedan francuskiego producenta, który jest skierowany do mniej zamożnych klientów pragnących zadowalającego komfortu i funkcjonalności. Peugeot ostatnio udostępnił polski cennik tego modelu. Jeśli jesteście ciekawi ile trzeba zapłacić za Peugoeta 301 w naszym kraju, to zapraszam do lektury.
Samochód mierzy 4442 mm długości, 1953 mm szerokości i 1466 mm wysokości. Rozstaw osi to 2652 mm, a pojemność bagażnika oszacowano na 506 litrów. Masa pojazdu w zależności od wersji silnikowej waha się od 980 kg do 1090 kg. W Polsce ten całkiem lekki sedan oferowany jest z jednym z trzech silników do wyboru:
- 1,2 l VTi 53 kW (72 KM) z 5-biegową przekładnią manualną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 14,2 s; prędkość maksymalna 160 km/h, średnie zużycie paliwa 5,3 l/100 km;
- 1,6 l VTi 85 kW (115 KM) z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegową automatyczną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 9,4 s (automat 10,8 s); prędkość maksymalna 188 km/h, średnie zużycie paliwa 6,5 l/100 km (automat 7,3 l/100 km);
- 1,6 l HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową przekładnią manualną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 11,2 s; prędkość maksymalna 180 km/h, średnie zużycie oleju napędowego 4,1 l/100 km;
Gama na rynek polski składa się z trzech poziomów wyposażenia: Access, Active i Allure. Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów nadwozia, w tym pięciu metalizowanych.W skład wyposażenia standardowej wersji Access wchodzą między innymi: systemy ABS, ESP, ASR i REF (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania oś przednia/tylna), 4 poduszki powietrzne, światła do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane szyby z przodu i komputer pokładowy. Za klimatyzację manualną w wersji Access trzeba dopłacić 4000 zł, jednak w wersji Active znajduje się ona w standardzie. Pojazd w specyfikacji Allure wyposażony jest już w klimatyzację sterowaną elektronicznie.
Poniżej możecie zobaczyć jak kształtują się ceny nowego Peugeota 301 w zależności do wersji silnikowej i wyposażenia:
Nowy Peugeot 301 będzie produkowany w europejskiej fabryce firmy w hiszpańskim Vigo. Cena podstawowej wersji tego modelu (Access 1,2 l VTi 72 KM) na rynku polskim to 39 900 zł. Za topowy model Peugeota 301 (1,6 l VTi 115 KM) w specyfikacji Allure trzeba zapłacić 54 600 zł, a dopłata za skrzynię automatyczną wynosi 5000 zł. Ceny pojazdu wyposażonego w silnik wysokoprężny rozpoczynają się od 49 900 zł. Zamówienia na nowy model będą przyjmowane od połowy listopada, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 roku.
Źródło: Peugeot PL