Koreańska marka bije rekordy. 630 procent wzrostu i niezakłócona dostępność aut
Skala jest niewielka, więc i przyrosty ogromne. Trzeba jednak docenić osiągnięcia polskiego importera samochodów marki SsangYong, któremu udało się sprzedać w pierwszym półroczu 2022 r. 671 pojazdów, czym zanotował wzrost o 630 procent.
31.07.2022 | aktual.: 13.03.2023 16:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Co ciekawe, marka SsangYong zanotowała też najwyższy wzrost sprzedaży w Unii Europejskiej na poziomie 65 proc. Główną przyczyną wydaje się być dostępność samochodów, co nie było tak oczywiste u innych importerów. Nawet polska kampania reklamowa z udziałem Piotra Fronczewskiego jest nakierowana właśnie na dostępność, ale i stabilne ceny.
Ponadto koreańskie SUV-y, jak Korando czy Rexton, stanowią coraz ciekawszą alternatywę dla bardziej rozpoznawalnych modeli. Natomiast pickup o nazwie Musso Grand jest jedną z najlepszych propozycji w swojej klasie.
Zobacz także
Polski oddział SsangYong Auto Polska pochwalił się nie tylko wynikami sprzedaży, ale także awansem wśród europejskich sieci importerskich z dziesiątego na siódme miejsce.
- Niezakłócone dostawy samochodów i dobre pozycjonowanie cenowe pozwalają nam konsekwentnie realizować założone plany sprzedaży – mówi Jerzy Prządka, członek Zarządu SsangYong Auto Polska. - W drodze z Korei jest kolejna dostawa kilkuset samochodów, które już niebawem trafią do 23 autoryzowanych salonów SsangYong. Mamy wszystkie narzędzia, aby bić kolejne rekordy i już na koniec wakacji przekazać polskiemu klientowi tysięcznego SsangYonga w tym roku - dodaje.