Jak może wyglądać Jaguar XF Sportbrake?
Kiedy któryś z producentów dopracowuje prototypy już przed oficjalną premierą, auta często widywane są podczas testów na trasach i ulicach miast, oklejone dziwną folią, zasłaniającą niektóre miejsca nadwozia. Na szczęście są jednak zdolni graficy komputerowi, którzy potrafią przetworzyć zamaskowane prototypy na wygląd wersji produkcyjnej.
02.12.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kiedy któryś z producentów dopracowuje prototypy już przed oficjalną premierą, auta często widywane są podczas testów na trasach i ulicach miast, oklejone dziwną folią, zasłaniającą niektóre miejsca nadwozia. Na szczęście są jednak zdolni graficy komputerowi, którzy potrafią przetworzyć zamaskowane prototypy na wygląd wersji produkcyjnej.
Oto wariacja grafików z PS-Garage.com na temat najnowszego dziecka Jaguara, czyli będącego aktualnie w fazie ostatnich testów modelu XJ w wersji Sportbrake. Powstała ona na podstawie umieszczonego poniżej zdjęcia przedstawiającego auto podczas spokojnej przejażdżki w mieście.
Auto będzie najprawdopodobniej bardzo zbliżone do tej wizualizacji. Trzeba przyznać, że w ciągu kilku ostatnich lat, nowa linia stylistyczna Jaguara jest o wiele ciekawsza, ale mimo to zachowuje pewne cechy brytyjskiej konserwatywności.
Głównymi rywalami Jaga XF Sportbrake będą BMW Serii 5 Touring, Audi A6 Avant oraz Mercedes Klasy E z nadwoziem typu kombi. Pozostaje tylko czekać na informacje dotyczące oficjalnej premiery auta i mieć nadzieję, że pod maskę modelu kombi trafi też jednostka V8 o pojemności 5,0 l wspomagana kompresorem. 510 KM oraz 625 Nm momentu obrotowego powinno z łatwością pozwalać XF Sportbrake przyspieszać od 0 do 100 km/h w czasie około 5 s.
Źródło: WCF