Jak może wyglądać Jaguar XF Sportbrake?

Kiedy któryś z producentów dopracowuje prototypy już przed oficjalną premierą, auta często widywane są podczas testów na trasach i ulicach miast, oklejone dziwną folią, zasłaniającą niektóre miejsca nadwozia. Na szczęście są jednak zdolni graficy komputerowi, którzy potrafią przetworzyć zamaskowane prototypy na wygląd wersji produkcyjnej.

Jak może wyglądać Jaguar XF Sportbrake?
Bartosz Pokrzywiński

02.12.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kiedy któryś z producentów dopracowuje prototypy już przed oficjalną premierą, auta często widywane są podczas testów na trasach i ulicach miast, oklejone dziwną folią, zasłaniającą niektóre miejsca nadwozia. Na szczęście są jednak zdolni graficy komputerowi, którzy potrafią przetworzyć zamaskowane prototypy na wygląd wersji produkcyjnej.

Oto wariacja grafików z PS-Garage.com na temat najnowszego dziecka Jaguara, czyli będącego aktualnie w fazie ostatnich testów modelu XJ w wersji Sportbrake. Powstała ona na podstawie umieszczonego poniżej zdjęcia przedstawiającego auto podczas spokojnej przejażdżki w mieście.

Obraz

Auto będzie najprawdopodobniej bardzo zbliżone do tej wizualizacji. Trzeba przyznać, że w ciągu kilku ostatnich lat, nowa linia stylistyczna Jaguara jest o wiele ciekawsza, ale mimo to zachowuje pewne cechy brytyjskiej konserwatywności.

Głównymi rywalami Jaga XF Sportbrake będą BMW Serii 5 Touring, Audi A6 Avant oraz Mercedes Klasy E z nadwoziem typu kombi. Pozostaje tylko czekać na informacje dotyczące oficjalnej premiery auta i mieć nadzieję, że pod maskę modelu kombi trafi też jednostka V8 o pojemności 5,0 l wspomagana kompresorem. 510 KM oraz 625 Nm momentu obrotowego powinno z łatwością pozwalać XF Sportbrake przyspieszać od 0 do 100 km/h w czasie około 5 s.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)