Jaguar XF Diesel S jako stróż prawa

Gliny w Jaguarach? Czemu nie? W końcu był już Lancer Evo X, Lamborghini Gallardo, Fiat 500, Volkswagen Scirocco, a nawet Caparo T1. Czemu brytyjscy policjanci nie mieliby się godnie poruszać mając tak świetną markę? Właśnie testują i oceniają XF-radiowóz.

policyjny-jaguar-xj-diesel-s
policyjny-jaguar-xj-diesel-s
Szymon Chołys

27.05.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gliny w Jaguarach? Czemu nie? W końcu był już Lancer Evo X, Lamborghini Gallardo, Fiat 500, Volkswagen Scirocco, a nawet Caparo T1. Czemu brytyjscy policjanci nie mieliby się godnie poruszać mając tak świetną markę? Właśnie testują i oceniają XF-radiowóz.

XF Diesel S w wersji policyjnej został wyposażony w 275-konnego, 3-litrowego, podwójnie doładowanego Diesel'a V6, dzięki któremu  przyspiesza do 100 km/h w około 6,1 sekundy.

Jeśli chodzi o migające światełka to ma ich z pewnością więcej niż świąteczna choinka. Sam kogut dachowy posiada aż 3600 migających diod! Grill "miga" na biało i niebiesko, także diodami LED. Nie brakuje też radia oraz innej elektroniki niezbędnej do pracy policji.

Tak więc praca w brytyjskiej policji staje się przyjemnością. Funkcjonariusze będą mieli do dyspozycji świetne, pościgowe auta o wysokich osiągach i prowadzeniu, którym nie brakuje komfortu i luksusu. Szkoda tylko, że polscy policjanci nigdy nie będą się takimi cieszyć...

Źródło: carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)