Aston Martin DBX przeszedł lifting. Koniec bazowej wersji i nowe wnętrze
Po czterech latach od rynkowego debiutu Aston Martin zdecydował się odświeżyć swojego sportowego SUV-a. Auto zyskało nowe wnętrze i straciło podstawowy wariant. Oznacza to, że w gamie pozostanie wyłącznie DBX707.
22.04.2024 | aktual.: 22.04.2024 11:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Premiery takich modeli jak DB12 czy Vantage zainspirowały Brytyjczyków do odświeżenia wnętrza DBX-a. Głównie pod kątem multimediów i zestawu wskaźników. Warto jednak wspomnieć, że mimo bardziej cyfrowego charakteru, auto zachowało wiele fizycznych przycisków.
Zobacz także
Centrum dowodzenia pojazdem stanowią dwa ekrany - 12,3-calowy umieszczony tuż za kierowcą oraz centralny o przekątnej 10,25 cala. System wyróżnia się zdalnymi aktualizacjami oraz łącznością Android Auto/Apple CarPlay.
Klienci mogą wybierać spośród trzech linii wyposażenia: Inspire Sport, Inspire Comfort oraz Q. Ta ostatnia pozwala na skorzystanie z bogatej oferty opcji wykończenia zgodnych z indywidualnymi preferencjami. Po liftingu standardem stał się 14-głośnikowy system audio. Opcjonalnie można go zastąpić 1600-watowym odpowiednikiem Bowers&Wilkins z 23 głośnikami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pod maską bez zmian - wersję 707 napędza 4-litrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 707 KM przekazujące napęd na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 9-stopniowego automatu. Auto osiąga setkę w nieco ponad 3,2 s i rozpędza się do 310 km/h.
Odświeżone wydanie trafi na rynek w trzecim kwartale 2024 roku. Wówczas poznamy też polskie ceny, choć w przypadku takich aut i tak nie mają one większego znaczenia.