Aston Martin DBX przeszedł lifting. Koniec bazowej wersji i nowe wnętrze
Po czterech latach od rynkowego debiutu Aston Martin zdecydował się odświeżyć swojego sportowego SUV-a. Auto zyskało nowe wnętrze i straciło podstawowy wariant. Oznacza to, że w gamie pozostanie wyłącznie DBX707.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Premiery takich modeli jak DB12 czy Vantage zainspirowały Brytyjczyków do odświeżenia wnętrza DBX-a. Głównie pod kątem multimediów i zestawu wskaźników. Warto jednak wspomnieć, że mimo bardziej cyfrowego charakteru, auto zachowało wiele fizycznych przycisków.
Zobacz także
Centrum dowodzenia pojazdem stanowią dwa ekrany - 12,3-calowy umieszczony tuż za kierowcą oraz centralny o przekątnej 10,25 cala. System wyróżnia się zdalnymi aktualizacjami oraz łącznością Android Auto/Apple CarPlay.
Klienci mogą wybierać spośród trzech linii wyposażenia: Inspire Sport, Inspire Comfort oraz Q. Ta ostatnia pozwala na skorzystanie z bogatej oferty opcji wykończenia zgodnych z indywidualnymi preferencjami. Po liftingu standardem stał się 14-głośnikowy system audio. Opcjonalnie można go zastąpić 1600-watowym odpowiednikiem Bowers&Wilkins z 23 głośnikami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pod maską bez zmian - wersję 707 napędza 4-litrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 707 KM przekazujące napęd na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 9-stopniowego automatu. Auto osiąga setkę w nieco ponad 3,2 s i rozpędza się do 310 km/h.
Odświeżone wydanie trafi na rynek w trzecim kwartale 2024 roku. Wówczas poznamy też polskie ceny, choć w przypadku takich aut i tak nie mają one większego znaczenia.