2013 Renault Espace - szczegóły faceliftingu

Ponad miesiąc temu informowaliśmy o tym, że Renault przygotowuje drobny facelifting największego auta w swojej ofercie, czyli modelu Espace. W sieci pojawiły się nowe zdjęcia oraz bardziej szczegółowy opis przeprowadzonych zmian.

Renault Espace Facelifting
Renault Espace Facelifting
Bartosz Pokrzywiński

24.06.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ponad miesiąc temu informowaliśmy o tym, że Renault przygotowuje drobny facelifting największego auta w swojej ofercie, czyli modelu Espace. W sieci pojawiły się nowe zdjęcia oraz bardziej szczegółowy opis przeprowadzonych zmian.

Jakkolwiek by patrzeć, Renault Espace czwartej generacji jest na rynku od 2002 roku, a więc już 10 lat. Żaden z jego poprzedników nie był dostępny przez tak długi okres. Prawdopodobnie może mieć to związek z malejącym zapotrzebowaniem na vany, gdyż część osób woli wybrać odrobinę mniej praktyczne, ale ciekawiej wyglądające SUV-y.

Renault Espace Facelifting
Renault Espace Facelifting

Tak czy siak Renault nie ma łatwego zadania, chcąc odmładzać 10-latka. Auto dostało nowy przedni grill z logo marki wystającym poza jego krawędź i wgryzającym się jednocześnie w maskę i przedni zderzak. Do tego doszła delikatna listwa, zmienione wkładki reflektorów i drobna kosmetyka, w postaci nowych wzorów felg.

We wnętrzu także niewiele zmian - nowy system nawigacji satelitarnej, łącze Bluetooth/AUX/USB oraz tapicerka wykonana częściowo z teflonu, dzięki czemu łatwiej zmyć z niej płyny. Na fotelach pojawiły się skóra i Alcantara, a z elektronicznych gadżetów można wymienić kamerę cofania czy system rozrywki z dwoma siedmiocalowymi monitorami LCD ukrytymi w przednich zagłówkach.

Renault Espace Facelifting
Renault Espace Facelifting

Pod maskę montowane będą dwie jednostki napędowe. Silnik wysokoprężny 2,0 dCi dostępny w wariantach o mocy 130 oraz 150 KM. W połączeniu z manualną skrzynią Espace z silnikiem Diesla spala średnio 5,7 l oleju napędowego na 100 km. W przypadku automatycznej przekładni spalanie wzrasta do 6,4 l.

Do wyboru jest jeszcze turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2,0 l. Według producenta auto potrzebuje średnio 8,5 l benzyny na pokonanie 100 km.

Ciekawe, przez ile lat będziemy jeszcze oglądali Espace IV w salonach Renault.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Renault Espace Facelifting
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Renault Espace Facelifting
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Renault Espace Facelifting
[1/14]

Źródło: WCF

Komentarze (0)