Wypożycz choinkę od Volvo. Wystarczy pojechać do najbliższego salonu

Volvo czwarty rok z rzędu wspiera świąteczne tradycje, oferując usługę wypożyczenia żywej choinki, która po zwróceniu zostanie ponownie zasadzona. W ekologicznej akcji, która z roku na rok cieszy się coraz większym powodzeniem, może wziąć udział każdy, nie tylko klienci Volvo.

W poprzednich latach choinki Volvo cieszyły się dużym powodzeniem.
W poprzednich latach choinki Volvo cieszyły się dużym powodzeniem.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

14.12.2020 | aktual.: 16.03.2023 15:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ci, którzy w dniach 17-19 grudnia odwiedzą autoryzowane salony Volvo, będą mogli wziąć udział w wyjątkowej świątecznej akcji wypożyczenia choinek. Na chętnych czekać ma ponad 1300 drzewek. Każde z nich trafi do polskich domów na okres świąteczny, by potem ponownie połączyć się z lasem.

Co warte odnotowania, Volvo zobowiązało się nie tylko zwrócić naturze wypożyczone drzewka, ale i zasadzić po 10 nowych roślin przypadających na każdą świąteczną choinkę. Firma wspiera w ten sposób odbudowę lasów w najbardziej zagrożonych regionach. W 2019 roku były to np. okolice Doliny Chochołowskiej, a rok wcześniej tereny Nadleśnictwa Cewice, które ucierpiały w huraganie stulecia.

Aby wziąć udział w akcji nie trzeba być użytkownikiem auta marki Volvo. Oferta skierowana jest do wszystkich chętnych, którzy są gotowi zapłacić za wypożyczenie 75 zł i zwrócić drzewko najpóźniej 8 stycznia 2021 roku.

20201209 Volvo Choinki v2

"Cieszy nas fakt, że ta akcja cieszy się powodzeniem i kolejne osoby zaczynają myśleć o wypożyczeniu choinki, a nie o jej ścinaniu. 1300 drzew w donicach i kolejnych kilkanaście tysięcy zasadzonych to nasz wkład w to, by mniej obciążać naturę. Akcja doskonale wpisuje się wartości ważne dla naszej marki, takie jak ochrona środowiska i zmniejszanie emisji CO2. Jednak bez zaangażowania klientów, dealerów i partnerów, nie udałoby się nam zarazić tą dobrą ideą innych. Tymczasem akcja rozwija się z roku na rok. Obecna, czwarta edycja, jest największą, jaką dotąd realizowaliśmy." – mówi Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (2)