W Londynie otwarto nowy serwis Bugatti. Jest jednym z zaledwie sześciu na świecie
Częścią tego, co czyni markę Bugatti tak wyjątkową, jest program posprzedażowy, który zwiększa satysfakcję klientów z posiadania samochodu. Jest to obszar, nad którym producent ostatnio solidnie popracował, otwierając nowe centrum serwisowe w Londynie.
19.09.2023 | aktual.: 19.09.2023 17:18
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Brytyjscy właściciele samochodów Bugatti mogą teraz serwisować swoje ekskluzywne pojazdy w nowym centrum obsługi posprzedażowej w Londynie. Obiekt został otwarty w salonie samochodów luksusowych H.R. Owen w Mayfair – luksusowej dzielnicy Londynu. Jest to jedyna taka placówka w całej Wielkiej Brytanii i jedna z zaledwie sześciu na całym świecie. Pozostałe znajdziemy w w Singapurze, Dubaju (ZEA), Dusseldorfie (Niemcy), Greenwich (Connecticut, USA) i Beverly Hills (Kalifornia, USA).
Właścicielom modeli Bugatti obiecuje się "niezrównaną i spokojną podróż na własność" oraz "absolutną satysfakcję". Status "Service Partner of Excellence" oznacza, że londyński warsztat może wykonywać bardziej złożone aspekty prac konserwacyjnych i specjalistycznych napraw. Właściciele mogą poprosić o odnowienie wnętrza, zamontowanie nowych akcesoriów, a nawet zlecić niestandardową metamorfozę nadwozia swojego samochodu.
Członkowie londyńskiego zespołu serwisowego odbyli szczegółowe szkolenie w siedzibie Bugatti w Molsheim we Francji. Na obiekcie o powierzchni 554 m2 znajduje się siedem stanowisk serwisowych, każde wyposażone w najnowocześniejszą technologię diagnostyczną. Oprócz serwisowania obecnego chirona technicy mogą także konserwować starsze modele veyron i EB110.