Toyoty dostępne od ręki. To doskonała inwestycja
Od dwóch lat wiadomo, że można kupić nowe auto bez utraty wartości. Pojeździć nim trzy lata i sprzedać za cenę salonową. Wystarczy znaleźć okazję i właściwy model. Jedno i drugie oferuje Toyota.
21.08.2022 | aktual.: 13.03.2023 16:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dealerzy Toyoty otrzymali dodatkową partię Corolli Sedan z bieżącej produkcji. Auta można kupić "od ręki". Trzy wersje wyposażenia do wyboru i silnik, który jest marzeniem każdego motoryzacyjnego znawcy z internetu. Nie jakieś tam "turbowydmuszki" czy "ekohybrydy", lecz "prawdziwe" wolnossące 1.5 o mocy 125 KM.
Auta inwestycyjne
Można się śmiać oczywiście i żartować z internetowych motoznawców, ale trzeba wiedzieć, że po drugiej stronie też tacy są. Nie tylko ci, którzy kupują w salonie, lecz także ci, którzy kupują z drugiej ręki. I całkiem serio zakup Corolli 1.5 bez turbosprężarki czy napędu hybrydowego jest jak zakup klasyka – wartość na pewno nie spadnie, a najpewniej wzrośnie.
Rynek młodych samochodów w wieku 2-3 lata jasno to pokazuje. Auta z przebiegiem ok. 50 tys. km mają dziś tę samą wartość co w dniu ich zamawiania. Wystarczy, że są bezwypadkowe. Dzieje się tak dlatego, że nowe auta drastycznie podrożały, a zatem używane nie tanieją.
Teraz Toyota oferuje Corollę sedan 1.5 ze skrzynią manualną lub automatyczną prawie bez oczekiwania na samochód. Do wyboru są trzy wersje wyposażenia: Comfort, Comfort +Tech oraz Comfort+Tech+Style. Co ciekawe, pomimo nadwozia sedan, model ten cieszy się u nas ogromnym wzięciem.
– Toyota Corolla Sedan od lat sprzedawana jest z sukcesem tylko w kilku krajach Unii Europejskiej – tam, gdzie docenia się tego typu nadwozia. Polska jest jednym z nich – mówi Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe. – Dlatego dodatkowa partia takich aut powinna ucieszyć naszych kierowców. Dzięki dużej dostępności samochodów z nadwoziem sedan "od ręki" sprzedaż tej wersji może być w tym roku rekordowo wysoka – dodaje.
Zobacz także
Bogate wyposażenie w standardzie
Corolla Sedan w standardzie Comfort ma 16-calowe felgi aluminiowe, dwustrefową klimatyzację automatyczną, kamerę cofania, kierownicę oraz gałkę zmiany biegów obszytą skórą. Jest też pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego z układem wczesnego reagowania, tempomat adaptacyjny, światła do jazdy dziennej oraz diodowe światła przeciwmgielne. Dla komfortu podłokietnik w drugim rzędzie siedzeń, przewodowa łączność ze smartfonem przy pomocy interfejsów Apple CarPlay oraz Android Auto, a także usługi łączności Toyota Connected Car.
Corolla Sedan w wersji Comfort+Tech ma ponadto "inteligentne" wycieraczki z czujnikiem deszczu, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, przednie i tylne czujniki parkowania, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, cyfrowy prędkościomierz, podgrzewane fotele przednie, a fotel kierowcy ma elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Przed kierowcą jest już 7-calowy wyświetlacz na tablicy wskaźników, a standardem jest także system Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, nawigacja w chmurze z 4-letnim darmowym pakietem danych, a także inteligentny asystent głosowy. W tej wersji interfejs Apple CarPlay jest obsługiwany bezprzewodowo.
Corolla Sedan Comfort+Tech+Style wyróżnia się dodatkowo 17-calowymi felgami aluminiowymi, przednimi i tylnymi światłami w technologii diodowej, spryskiwaczami reflektorów, a także przyciemnianymi tylnymi szybami.