Test: Renault Express Van - V max = 100 km/h? To nie są żarty!
Samochody dostawcze zawsze miały trochę łatwiej na rynku motoryzacyjnym. Ich narzędziem w walce o klienta najczęściej była cena oraz walory użytkowe. Renault Express Van jest samochodem, który może do siebie przekonać właśnie tymi dwoma aspektami.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Renault Express Van - test wideo
Zacznijmy od ceny. Co zrobić, aby wyglądała ona nieźle w konfiguratorze?
Wystarczy podać cenę netto i gdzieś w dole dopisać, że trzeba jeszcze doliczyć VAT. To akurat częsty zabieg w przypadku samochodów użytkowych. Mimo to cena Express Vana prezentuje się nieźle na tle konkurencji i wynosi 49,950 zł netto.
Warto zaznaczyć, że ten model, mimo dużych podobieństw do Kangoo Vana, jest osobnym projektem, który powstał w wyniku zniknięcia z rynku Dacii Dokker. Samochód w swym założeniu ma być maksymalnie prosty i tym samym tani. W konfiguratorze znajdziemy znacznie mniej opcji niż w przypadku modelu Kangoo Van.
Jeżeli waszą uwagę przykuł tytuł wskazujący na maksymalną prędkość samochodu wynoszącą 100 km/h, to spieszę z wyjaśnieniem, że jest to ograniczenie tylko jednej jednostki napędowej o nazwie Eco Leader, bazującej na 75-konnym silniku wysokoprężnym. Ma to zapewniać niższą emisję spalin oraz lepsze wartości zużycia paliwa.