Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny
Historia modelu Range Rover zaczęła się w 1966 roku, kiedy rozpoczęto prace nad samochodem, który wszedł do seryjnej produkcji cztery lata później. Początkowo był to pojazd użytkowy o wysokich zdolnościach terenowych. Z czasem jego charakter stał się bardziej luksusowy, a teraz Range Rover to synonim luksusu na czterech kołach.
01.08.2022 | aktual.: 30.09.2022 10:12
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Land Rover Range Rover - test wideo
Najnowsza odmiana luksusowego SUV-a ujrzała światło dzienne w 2021 r. Samochód zrobił na wszystkich ogromne wrażenie, głównie za sprawą minimalizmu stylistycznego, który najbardziej widać w tylnej części nadwozia.
Linie Range Rovera są narysowane zdecydowanie i prosto. Nie ma tutaj zbędnych udziwnień - wręcz przeciwnie. Najmniej zmieniło się z przodu. W zasadzie można by uznać, że to efekt niewielkiego liftingu
Charakter Range Rovera od wielu lat nie zachęca, aby zabierać samochód zbyt daleko od asfaltu mimo bardzo skutecznego napędu na cztery koła, z którego Land Rover słynie już od dawna. W najnowszym modelu jest podobnie. Nadwozie posiada wiele elementów, które przy pierwszym kontakcie z kamieniami lub gałęziami zostałyby zniszczone.
Do testów otrzymaliśmy model o zwiększonym rozstawie osi w mocno rzucającym się w oczy złotym kolorze. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, ile trzeba zapłacić za taką porcję luksusu na czterech kołach oraz jakie jednostki napędowe można zamówić do tego samochodu, to koniecznie oglądajcie do końca.