Teraz lepiej – Schmidt Cayenne (2012)
W zeszłym roku przedstawiałem Wam Porsche Cayenne wyposażone w felgi firmy Schmidt Revolution – felgi, które nie wyglądały najlepiej. Teraz Schmidt proponuje nowy komplet kół.
26.06.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Koła wyglądają o wiele delikatniej niż poprzednie, dzięki czemu samo Porsche prezentuje się korzystniej.
Do Cayenne dobrano obręcze o średnicy 22 cali i szerokości 10 cali na każdym kole. Wieloramienne felgi o cienkich szprychach dostępne są jako pomalowane na srebrno, malowane na czarny błyszczący lub matowy kolor, pokryte chromem (jak te na zdjęciu) lub pokryte czarnym chromem. Z przodu i z tyłu na koła tuner założył takie same opony o rozmiarze 295/30 R 22.
Wrażenie, że całe koła są ogromne, jest potęgowane przez obniżone zawieszenie firmy H&R. Dzięki niemu również niżej znalazł się środek masy niemieckiego SUV-a, co ma korzystny wpływ na prowadzenie wozu. Oczywiście po takich zmianach Porsche Cayenne zupełnie nie nadaje się do jazdy poza drogami utwardzonymi.
Poza tym auto pozostaje takie samo jak samochód fabryczny, a więc nadal ma pod maską 300-konny 3,6-litrowy silnik V6, który przenosi napęd na wszystkie koła.[block position="inside"]5405[/block]
Źródło: carscoop