Teraz lepiej – Schmidt Cayenne (2012)

W zeszłym roku przedstawiałem Wam Porsche Cayenne wyposażone w felgi firmy Schmidt Revolution – felgi, które nie wyglądały najlepiej. Teraz Schmidt proponuje nowy komplet kół.

Teraz lepiej – Schmidt Cayenne (2012)
Olgierd Lachowski

26.06.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Koła wyglądają o wiele delikatniej niż poprzednie, dzięki czemu samo Porsche prezentuje się korzystniej.

Schmidt Cayenne fot.7
Schmidt Cayenne fot.7

Do Cayenne dobrano obręcze o średnicy 22 cali i szerokości 10 cali na każdym kole. Wieloramienne felgi o cienkich szprychach dostępne są jako pomalowane na srebrno, malowane na czarny  błyszczący lub matowy kolor, pokryte chromem (jak te na zdjęciu) lub pokryte czarnym chromem. Z przodu i z tyłu na koła tuner założył takie same opony o rozmiarze 295/30 R 22.

Schmidt Cayenne fot.3
Schmidt Cayenne fot.3

Wrażenie, że całe koła są ogromne, jest potęgowane przez obniżone zawieszenie firmy H&R. Dzięki niemu również niżej znalazł się środek masy niemieckiego SUV-a, co ma korzystny wpływ na prowadzenie wozu. Oczywiście po takich zmianach Porsche Cayenne zupełnie nie nadaje się do jazdy poza drogami utwardzonymi.

Schmidt Cayenne fot.6
Schmidt Cayenne fot.6

Poza tym auto pozostaje takie samo jak samochód fabryczny, a więc nadal ma pod maską 300-konny 3,6-litrowy silnik V6, który przenosi napęd na wszystkie koła.[block position="inside"]5405[/block]

Źródło: carscoop

Komentarze (0)