Sterowane z telefonu – KW 911 Carrera S (2012)

Firma KW wypuściła na rynek sportowe zawieszenie do nowego Porsche 911. Najciekawszą cechą tego zestawu jest to, że można go regulować wprost z telefonu.

Sterowane z telefonu – KW 911 Carrera S (2012)
Olgierd Lachowski

22.12.2012 | aktual.: 07.10.2022 21:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do Porsche 911 serii 991, poza firmą Ruf, tunerzy podchodzą dość ostrożnie, bo jeszcze nie poznali tego samochodu na wylot. Za to na wylot zna zawieszenie tego wozu przedsiębiorstwo KW. Niemcy specjalizują się w budowie sportowych i wyścigowych zawieszeń, ale produkują także zestawy fabryczne.

Tym razem KW opracowało elementy podwozia do nowej 911. Dzięki nowemu pakietowi coupé będzie obniżone w zakresie od 20 do 40 mm. Ale to dopiero początek. Komplet KW ma regulację charakterystyki pracy.

Obraz

Od razu w pamięci zawieszenia zapisane są trzy tryby pracy: od komfortowego, poprzez sportowy, aż po sportowy plus. Ponadto w parametrach podwozia można ustawić i zapamiętać pięć indywidualnych konfiguracji.

Najbardziej nietypową funkcją jest możliwość zmiany trybu pracy zawieszenia za pomocą iPhone’a, iPada, iPoda lub innego sprytnego urządzenia przenośnego, które ma w nazwie „

aj”. Wkrótce mają się pojawić nowe wersje oprogramowania, które będą również działać pod smartfonami bez „aj” w nazwie.

Obraz

KW reklamuje swój produkt jako zawieszenie mogące zastąpić fabryczny zestaw PASM (Porsche Active Suspension Managment) wyposażony w dodatek PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control).

Oczywiście poza zawieszeniem KW nic nie zmieniło w samochodzie ze Stuttgartu.

Konkurencja

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/5]
Komentarze (0)