SsangYong Torres wyceniony w Polsce. Tak, będzie wersja z LPG
Torres to nowa propozycja SsangYonga z pogranicza segmentów C i D. Wygląda ciekawie, ma stosunkowo mocny silnik, który może być parowany z instalacją LPG, a także napęd na cztery koła. Ile trzeba zapłacić za Torresa?
31.03.2023 | aktual.: 31.03.2023 13:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
SsangYong Torres - podstawowe dane techniczne
Torres jest całkiem sporym SUV-em. Choć bazuje na płycie podłogowej Korando, jest o 25 cm dłuższy od swojego brata. Mierzy 4,7 metra i ma 2680 mm rozstawu osi. Wnętrze wygodnie zmieści pięć osób i sporo bagażu - od 703 l do nawet 1662 l po złożeniu foteli.
SsangYong Torres - wersje wyposażenia:
Chętni na nowego SUV-a z Korei mają do wyboru cztery warianty wyposażeniowe. Najtańszy jest Joy, który startuje od 139 900 zł. Ceny poszczególnych odmian znajdziecie poniżej.
- Joy - od 139 900 zł;
- Adventure - od 154 900 zł;
- Adventure Plus - od 164 900 zł;
- Wild - od 192 900 zł.
Już podstawowa odmiana nie rozczarowuje liczbą dodatków. Dostaniemy m.in. LED-owe reflektory, kamerę cofania, 9-calowe multimedia, komplet czujników parkowania czy 17-calowe felgi aluminowe.
Adventure oferuje większe, 18-calowe koła, dostęp bezkluczykowy, adaptacyjny tempomat, bezprzewodową ładowarkę, podgrzewane fotele i kierownicę czy monitorowanie obiektów w martwym polu.
W Adventure Plus SsangYong dorzuca elektrycznie regulowany fotel, wentylowane fotele, podgrzewaną kanapę czy wykończenie wnętrza w brązie lub khaki. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak w odmianie Wild.
Tu można liczyć bowiem na 20-calowe felgi, nawigację, skórzaną tapicerkę, nastrojowe oświetlenie kabiny czy elektrycznie sterowaną klapę bagażnika.
SsangYong Torres - napęd
SsangYong Torres jest dostępny tylko z jednym silnikiem. To benzynowe 1,5 o mocy 163 KM oferowane w kilku konfiguracjach: z manualną 6-biegową przekładnią, automatem o takiej samej liczbie przełożeń, napędem na przód lub napędem na cztery koła. Chętni na automat muszą wydać minimum 164 900 zł. Tyle samo kosztuje wersja 4x4 z manualną przekładnią.
Warto dodać, że SssangYong zamierza oferować Torresa także z opcjonalną instalacją LPG, co na polskim rynku może być mocną kartą przetargową w starciu z konkurencją.