Reklama dźwignią handlu - Nissan kontra Porsche [wideo]

Walka pomiędzy Nissanem a Porsche przeniosła się z północnej pętli Nordschleife na ulice niemieckich miast. Tym razem ma ona charakter czysto marketingowy.

Kampania reklamowa Nissana
Kampania reklamowa Nissana
Szymon Witkowski

21.02.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Walka pomiędzy Nissanem a Porsche przeniosła się z północnej pętli Nordschleife na ulice niemieckich miast. Tym razem ma ona charakter czysto marketingowy.

Niemiecka agencja reklamowa TBWA z Düsseldorfu dostała zlecenie od japońskiego koncernu samochodowego, którego celem było zwiększenie popularności modelu GT-R wśród potencjalnych klientów. Nissan przy każdej okazji podkreśla fakt pokonania Nordschleife w krótszym czasie od Porsche 997 GT2. Twórcy nowej kampanii reklamowej postanowili wykorzystać to osiągnięcie i uznali, że tył modelu GT-R, to najczęstszy widok oglądany przez kierowców Porsche.

Wykonane zostały więc bezbarwne plakaty ze zdjęciem tyłu Nissana GT-R, które po naklejeniu na przednią szybę samochodu wywołują zaskoczenie kierowców. Których kierowców? Oczywiście właścicieli Porsche, którzy zostali w ten sposób "obklejeni" reklamą Nissana. Efekt? Wzrost jazd testowych GT-Rem o 23% w ciągu dwóch tygodni. Czekamy na odpowiedź Porsche!

Źródło: GT Spirit

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)