Porsche jako autobus szkolny [wideo]
Patrząc na nowe modele Porsche wychodzące na rynek, z których każdy jest sukcesem, można dojść do wniosku, że Niemcy potrafią wykorzystywać okazje. Tak samo jest w przypadku najnowszej kampanii reklamowej firmy z Zuffenhausen, w której Porsche pokazuje swoje zalety.
26.03.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kiedy SUVy zaczęły zyskiwać coraz większą popularność, Porsche wykorzystało dotychczasowy wizerunek marki i zaoferowało luksusowego SUVa, na którym zarobiło fortunę. Tak samo było w przypadku Panamery, która wyszła na rynek wtedy, kiedy wszyscy kombinowali ze sportowymi limuzynami.
Niemiecka firma zasługuje na wielką piątkę z marketingu. Łatwo też zauważyć, że ocena ta przekłada się również na dział reklamy i PRu. Oprócz kierownicy do gier komputerowych, rowerów pojawiały się nawet butelki do napojów zaprojektowane przez Porsche Design Studio.
Tym razem producent z Zuffenhausen stworzył kampanię reklamową, w której stara się uwypuklić największe zalety swoich sportowych aut. Każdy fan motoryzacji doskonale wie, że Porsche 911 oprócz bycia piekielnie szybkim autem na torze, świetnie nadaje się do jazdy na co dzień. Ta cecha 911-tki jest największym argumentem miłośników aut spod znaku Porsche.
345-konne Porsche 911 Carrera, które przyspiesza do pierwszej setki w 4,9-sekundy kosztuje w Polsce równowartość 106 028 euro.
Źródło: Carscoop