Porsche Cayman X‑Wide XTR Carchip
Dość mało znany tuner XTR Carchip przedstawił Porsche Cayman 987 S. Co to takiego? To samochód, którym możecie pojechać do sklepu za rogiem, kupić croissant'a i prosto udać się na... tor wyścigowy!
28.11.2009 | aktual.: 02.10.2022 19:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dość mało znany tuner XTR Carchip przedstawił Porsche Cayman 987 S. Co to takiego? To samochód, którym możecie pojechać do sklepu za rogiem, kupić croissant'a i prosto udać się na... tor wyścigowy!
Od seryjnego Caymana różni przede wszystkim wygląd. I to jak różni. Mamy również kilka zmian mechanicznych. I to jakich! Porszakowi zaaplikowano potężną dawkę... nadkoli! Wszystkie spojlery i nowe części wykonano rzecz jasna z włókna węglowego, a jest ich sporo. Wystarczy, że zerkniecie na tylne skrzydło. Dawno takiego wielkiego nie widziałem. Felgi, trzyczęściowe, z centralnym mocowaniem, w rozmiarze 18 cali z oponami Pirelli. Zdecydowanie poprawiono zawieszenie i dodano nowy układ wydechowy Super Sprint "Magnum".
Wnętrze to kolejna dawka karbonu, 6-punktowe pasy, fotele Recaro GT3, klatka bezpieczeństwa, klimatyzacja (o dziwo!) i oryginalny system audio.
A teraz najciekawsze. Silnik! W serii Cayman S dysponuje mocą 295 KM. To zdecydowanie nie pasuje do wyglądu realizacji XTR Carchip. Dlatego chłopaki postarali się i po dołożeniu twin-turbo pod maską zawyje aż... 850 KM!
Jeden z moich ulubionych tunerów... od teraz![block position="inside"]9511[/block]