Opel zmienia logo. Prawdziwa rewolucja
Opel już za kilka lat ma przejść na produkcję samochodów elektrycznych. Marka jest na etapie sporych zmian, a kolejnym krokiem rewolucji jest nowe logo — z jednej strony tylko lekko odświeżone, z drugiej z bardzo widocznymi różnicami.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Opel znajduje się tak naprawdę na początku nowej ery. Kolejne modele otrzymują design z nowym językiem stylistycznym, którego znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczny przód nazywany Opel Vizor, a marka w przeciągu zaledwie pięciu lat ma przejść na produkcję wyłącznie samochodów elektrycznych. To właśnie skłoniło Opla do poważnej zmiany wizerunkowej.
Logo Opla przechodziło wiele transformacji, a już w samym XXI wieku mogliśmy widzieć jego sześć różnych oficjalnych wariacji. Ta jednak zdecydowanie jest największa i najodważniejsza. Charakterystyczna błyskawica, czyli Blitz, została bowiem rozerwana na dwie części. Wizualnie dodaje to dynamiki, a także wpisuje się w energiczność, którą chce obecnie pokazywać w swoich autach Opel.
Chociaż Opel zdążył już zaadoptować odświeżoną komunikację wizualną na swoich profilach w mediach społecznościowych oraz chociażby na swoich portalach, pierwszy samochód z nowym logiem będziemy mogli ujrzeć dopiero w 2024 roku. Według Opla nowa identyfikacja ma podkreślać język stylistyczny Opel Compass, którego środkiem (kompasu) ma być właśnie unowocześnione logo.