Odświeżony DS 7 wjeżdża do Polski. Kupicie go nawet z dieslem, ale nie będzie tanio

DS wycenił swojego dużego SUV-a, który niedawno został poddany faceliftingowi. Jak to zwykle bywa, zaktualizowano też cennik. Tanio nie jest. Nie brakuje nawet wersji z trójką z przodu.

DS 7 (2022)
DS 7 (2022)
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / DS
Aleksander Ruciński

18.08.2022 | aktual.: 13.03.2023 16:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Chętni na odświeżonego DS 7 muszą przygotować 200 tys. zł bez stówki. Cennik otwiera bowiem kwota 199 900 zł – widać, że polski oddział bardzo się starał, by nie przekroczyć psychologicznej granicy. Jest to jednak zabieg czysto marketingowy. Wątpliwe bowiem, by największym wzięciem cieszyła się właśnie baza.

Co ciekawe, w gamie nie znajdziemy żadnej w pełni benzynowej wersji. Rolę podstawowego, a zarazem jedynego pełnoprawnego spaliniaka w ofercie pełni 130-konny diesel BlueHDi. Poza tym można wybrać również hybrydę plug-in w trzech różnych wariantach. Standardem, niezależnie od wersji, jest 8-stopniowa skrzynia automatyczna. Szczegóły znajdziecie poniżej.

DS 7 – ceny minimalne wersji silnikowych

Diesel:

  • BlueHDi 130 KM – od 199 900 zł

Hybryda plug-in:

  • E-Tense 225 KM – od 243 000 zł
  • E-Tense 300 KM 4x4 – od 263 000 zł
  • E-Tense 360 KM 4x4 – od 304 000 zł

Napęd to tylko punkt wyjścia. Jak przystało na markę pozycjonowaną w segmencie premium, DS kusi też mnogością wersji, których jest w sumie pięć. Do tego w czasowej ofercie znajdzie się też specjalna La Premiere przygotowana na rynkowy start modelu. Jak nietrudno się domyślić, wyposażenie nie rozczarowuje.

DS 7 (2022)
DS 7 (2022)© mat. prasowe / DS

DS 7 – wersje wyposażenia

  • Bastille – od 199 900 zł – standardowo m.in. pełne oświetlenie LED z systemem automatycznych świateł drogowych, tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych, monitorowanie obiektów w martwym polu, automatyczny hamulec awaryjny, system bezkluczykowy, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, cyfrowe zegary 12,3 cala, multimedia DS Iris z dotykowym ekranem 12,3 cala, nawigacja 3D, 18-calowe felgi
  • Performance Line – od 214 200 zł – dodatkowo m.in. siedzenia i elementy dekoracyjne wnętrza z Alkantary, ozdobne wstawki nadwozia i 19-calowe felgi, podłokietnik i otwór na narty w oparciu kanapy, przyciemniane szyby
  • Performance Line + – od 223 200 zł – dodatkowo m.in. oświetlenie Pixel LED, system wspomagania parkowania z przodu i z tyłu z kamerą cofania, elektrycznie sterowane fotele, 21-calowe felgi
  • Rivoli – od 227 200 zł – dodatkowo m.in. wnętrze wykończone skórą, zegarek B. R. M. R180, 19-calowe felgi
  • Opera – od 247 200 zł – dodatkowo m.in. tapicerka ze skóry Nappa, pełny pakiet systemów wsparcia kierowcy, oparcie tylnej kanapy z elektryczną regulacją, podgrzewane i wentylowane fotele z masażem, akustyczne szyby, dach panoramiczny, nastrojowe oświetlenie wnętrza Polyambient, bezprzewodowa ładowarka do smartfona
  • La Premiere – od 344 000 zł – dodatkowo m.in. 21-calowe felgi, alarm przeciwkradzieżowy, system Night Vision, pakiet systemów monitorowania zmęczenia kierowcy, kamera 360 Vision, pakiet Black, system audio Focal
Źródło artykułu:WP Autokult
polskacrossover/suvds 7 crossback
Komentarze (8)