Nowe ceny Škody Octavii. Niektórzy mogą się nieźle zdziwić

Octavia po liftingu właśnie wjeżdża do polskich salonów. Póki co w ograniczonej liczbie wersji. Klienci są skazani na lepiej wyposażone, a co za tym idzie, droższe odmiany.

Nowa Škoda Octavia
Nowa Škoda Octavia
Źródło zdjęć: © Autokult | Mateusz Żuchowicz
Aleksander Ruciński

25.03.2024 | aktual.: 25.03.2024 12:45

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowa Škoda Octavia - co się zmieniło?

Octavia to absolutny bestseller Škody. Klienci w całej Europie bardzo cenią sobie ten model. Nic więc dziwnego, że Czesi podeszli do kwestii liftingu dość zachowawczo. Odświeżone wydanie poznacie przede wszystkim po zmienionej sygnaturze świateł, delikatnie przeprojektowanych zderzakach, a także uzupełnionej gamie lakierów nadwozia czy wzorów felg.

W kabinie z kolei znajdziemy większy, 13-calowy ekran ze zaktualizowanymi multimediami, które działają zauważalnie płynniej. Poprawiono też niektóre materiały i wzbogacono wyposażenie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowa Škoda Octavia - ceny minimalne wersji napędowych

  • 1.5 TSI 115 KM M6 - od 125 800 zł,
  • 1.5 TSI 150 KM M6 - od 134 500 zł,
  • 1.5 TSI m-HEV 115 KM DSG7 - od 135 000 zł,
  • 1.5 TSI m-HEV 150 KM DSG7 - od 141 600 zł,
  • 2.0 TDI 150 KM DSG7 - od 155 100 zł.

Powyższe ceny dotyczą nadwozia typu liftback. Kombi jest o 3400 zł droższe. Jak widać, wybór silników jest spory, choć to nadal nie wszystko. W przyszłości, podobnie zresztą jak w wersji sprzed liftingu, dostępna będzie m.in. hybryda plug-in, mocniejszy diesel czy napęd na cztery koła. Lista wersji wyposażenia jest - przynajmniej na razie - znacznie skromniejsza. Ogranicza się bowiem do jednej wersji - Selection.

Nowa Škoda Octavia
Nowa Škoda Octavia © Autokult | Mateusz Żuchowicz

Nowa Škoda Octavia Selection - najważniejsze elementy wyposażenia

To wariant będący złotym środkiem. Oferuje sporo wygód takich jak m.in. komplet czujników parkowania, asystent pasa ruchu, tempomat, system bezkluczykowy, podgrzewane fotele, czy rozbudowane multimedia. Chętni mogą też sięgnąć po dodatkowe pakiety lub pojedyncze opcje.

Niebawem do gamy dołączą inne warianty. Także te uboższe, które powinny być zauważalnie tańsze od opisywanej wersji.

Komentarze (19)