Jak w USA promuje się Porsche Panamera?
Porsche Panamera wylądowało na amerykańskiej ziemi. W środę, około godziny czwartej w nocy lokalnego czasu, flota limuzyn od Porsche przejechała do Monterey, gdzie samochody zostały przygotowane na oficjalny pokaz. Za pierwszy oficjalny debiut Panamery w USA można uznać Tydzień Klasycznych Samochodów w Monterey (Monterey's Classic Car Week).
15.08.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Tymczasem my chcielibyśmy Wam zaprezentować amerykański spot reklamujący model Panamera. Czy jest on ciekawszy od europejskich edycji?
Porsche Panamera wylądowało na amerykańskiej ziemi. W środę, około godziny czwartej w nocy lokalnego czasu, flota limuzyn od Porsche przejechała do Monterey, gdzie samochody zostały przygotowane na oficjalny pokaz. Za pierwszy oficjalny debiut Panamery w USA można uznać Tydzień Klasycznych Samochodów w Monterey (Monterey's Classic Car Week).
Tymczasem my chcielibyśmy Wam zaprezentować amerykański spot reklamujący model Panamera. Czy jest on ciekawszy od europejskich edycji?
Pierwsze wideo Panamery pokazuje chwile doręczenia pierwszych sztuk pojazdów i pierwszą przejażdżkę po Pacific Coast Highway, którą zwieńczono w specjalnie zbudowanym Porsche Zentrum.
Panamera V8 w wersji S ma kosztować w USA minimum 89.900$. Jest to oczywiście cena wyjściowa. Ceny wersji 4S z napędem na cztery koła mają się zaczynać od 93.800$, podczas gdy wersja turbo to wydatek rzędu minimum 132.600$. Aktualnie trwają prace developerskie nad wersją hybrydową Panamery oraz nad opcją z silnikiem V6.
Drugim miejscem, w którym Panamera pojawi się oficjalnie na terenie USA ma być jutrzejszy Pebble Beach Concours d'Elegance.
Porsche Panamera Pebble Beach 2009 - Promo 1
Źródło: WCF