Isuzu D‑Max Arctic Trucks AT35 tylko w Wielkiej Brytanii

W zeszłym tygodniu informowaliśmy was, że Isuzu szykuje nowego pick-upa, który opracuje wspólnie z Mazdą. Na chwilę obecną na rynkach oferowany jest znany nam od lat D-Max. W ostatnim czasie zajęła się nim firma Arctic Trucks, która szykuje pojazdy specjalnie na wyprawy arktyczne, ale te świetnie odnajdują się także w innych warunkach. Takie Isuzu właśnie weszło na rynek brytyjski, gdzie co prawda trochę brakuje lodowców, ale za to nie brakuje błota.

Samochód będzie na razie dostępny wyłącznie na rynku brytyjskim. Można go zamówić u autoryzowanego dilera Isuzu. Ceny to 30 999 funtów za wersję z przedłużoną kabiną i 33 499 funtów za podwójną.
Samochód będzie na razie dostępny wyłącznie na rynku brytyjskim. Można go zamówić u autoryzowanego dilera Isuzu. Ceny to 30 999 funtów za wersję z przedłużoną kabiną i 33 499 funtów za podwójną.
Marcin Łobodziński

21.07.2016 | aktual.: 01.10.2022 22:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zawieszenie samochodu przygotowano tak, by pomieścić 35-calowe ogumienie na felgach o średnicy 17 cali i szerokości 10 cali. Duża szerokość opon Nokian Rotiiva AT, wynosząca 315 mm zapewnia lepszą trakcję na miękkim gruncie, na błocie i śniegu. Ponadto, samochód ma dobrą przyczepność na asfalcie.
Zawieszenie samochodu przygotowano tak, by pomieścić 35-calowe ogumienie na felgach o średnicy 17 cali i szerokości 10 cali. Duża szerokość opon Nokian Rotiiva AT, wynosząca 315 mm zapewnia lepszą trakcję na miękkim gruncie, na błocie i śniegu. Ponadto, samochód ma dobrą przyczepność na asfalcie.
W wyniku podniesienia Isuzu D-Maxa, uzyskano 290 mm prześwitu, co naturalnie zwiększyło kąty natarcia (36°), zejścia (23°) i rampowy (32°). Firma Arctic Trucks zwraca uwagę, że podczas jazdy po lodowcu, większa wysokość przydaje się ze względu na lepszą widoczność. Z doświadczenia wiemy również, że takie auto doskonale spisuje się w mieście.
W wyniku podniesienia Isuzu D-Maxa, uzyskano 290 mm prześwitu, co naturalnie zwiększyło kąty natarcia (36°), zejścia (23°) i rampowy (32°). Firma Arctic Trucks zwraca uwagę, że podczas jazdy po lodowcu, większa wysokość przydaje się ze względu na lepszą widoczność. Z doświadczenia wiemy również, że takie auto doskonale spisuje się w mieście.
Pod samochodem można zauważyć cały pakiet stalowych osłon, które mają zminimalizować uszkodzenie elementów układu napędowego, wydechowego i zbiornika paliwa.
Pod samochodem można zauważyć cały pakiet stalowych osłon, które mają zminimalizować uszkodzenie elementów układu napędowego, wydechowego i zbiornika paliwa.
Nadwozie wyposażono w szerokie stopnie ułatwiające wsiadanie do wyżej umieszczonej kabiny i poszerzenia nadkoli, które muszą zasłaniać szerokie opony. W takiej wersji samochód mierzy 2 metry szerokości bez lusterek.
Nadwozie wyposażono w szerokie stopnie ułatwiające wsiadanie do wyżej umieszczonej kabiny i poszerzenia nadkoli, które muszą zasłaniać szerokie opony. W takiej wersji samochód mierzy 2 metry szerokości bez lusterek.
D-Maxa Arctic Trucs AT35 napędza seryjny silnik 2.5 D o mocy 163 KM, generujący moment obrotowy 400 Nm. Bez trudu pociągnie 3,5-tonową przyczepę.
D-Maxa Arctic Trucs AT35 napędza seryjny silnik 2.5 D o mocy 163 KM, generujący moment obrotowy 400 Nm. Bez trudu pociągnie 3,5-tonową przyczepę.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (1)