IAA Frankfurt 2011 znów z Toyotą FT‑86 II i bez Subaru BRZ

To kolejne targi, na których odwiedzający mogą podziwiać nadal koncepcyjną Toyotę FT-86 II, japoński producent znów pokazuje prototyp i milczy na temat premiery wersji produkcyjnej. Sytuacja także powtarza się w przypadku bliźniaczego Subaru BRZ - znów pokazano makietę prezentującą układ napędowy.

Toyota FT-86 II
Toyota FT-86 II
Rafał Warecki

15.09.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:18

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To kolejne targi, na których odwiedzający mogą podziwiać nadal koncepcyjną Toyotę FT-86 II, japoński producent znów pokazuje prototyp i milczy na temat premiery wersji produkcyjnej. Sytuacja także powtarza się w przypadku bliźniaczego Subaru BRZ - znów pokazano makietę prezentującą układ napędowy.

Podczas targów we Frankfurcie wszyscy spodziewali się produkcyjnego auta sportowego od Toyoty i finalnego konceptu od Subaru, Japończycy jednak powtórzyli obrazek z Genewy, tylko zastosowali nieco inny kolor kredek.

Boxer Sports Car Architecture II
Boxer Sports Car Architecture II

Na stoisku Toyoty błyszczała miedziana FT-86 II, u Subaru postawiono żółtą makietę Boxer Sports Car Architecture II. Obydwa auta mają wykorzystywać ten sam układ napędowy oparty na wolnossącym, czterocylindrowym silniku przeciwsobnym o pojemności 2,0 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa D-4S. Moment obrotowy będzie trafiał na tylne koła, a samochody mają cechować się niską i świetnie rozdystrybuowaną masą własną. Pozostaje tylko czekać, jednak Subaru i Toyota powinny pamiętać, że tak prowadzona zabawa na dłuższą metę, może się po prostu znudzić.

  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Boxer Sports Car Architecture II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
  • Toyota FT-86 II
[1/10] Boxer Sports Car Architecture II
Komentarze (0)