Defender, Range Rover i Discovery będą osobnymi markami. Zaskakująca decyzja Land Rovera

Poszczególne modele w ofercie Land Rovera mocno różnią się od siebie przeznaczeniem i charakterem. Brytyjczycy postanowili podkreślić to, stosując nową strategię i wydzielając kilka osobnych marek.

Defender - tak po prostu
Defender - tak po prostu
Źródło zdjęć: © Autokult | Konrad Skura
Aleksander Ruciński

20.04.2023 11:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Reimagine to plan na przyszłość, którym od jakiegoś czasu podąża Jaguar Land Rover. Brytyjski koncern zamierza mocniej rozgraniczyć swoją ofertę, stając się "domem marek"

"Kluczowym elementem strategii Reimagine jest utworzenie domu marek. To naturalna ewolucja mająca na celu wzmocnienie wyjątkowości naszej oferty" - stwierdza Gerry McGovern, dyrektor kreatywny Jaguar Land Rover.

Oznacza to, że Defender, Discovery i Range Rover staną się osobnymi markami o odmiennym charakterze. Decyzja wydaje się mieć sens, szczególnie, że każdy z modeli jest przeznaczony dla innych grup klientów.

Co ważne, ich gamy nie ograniczą się do pojedynczych propozycji. JLR ma bowiem w planach ofensywę modelową. Już w 2025 roku poznamy np. elektrycznego Range Rovera, będącego pierwszą, choć nie ostatnią propozycją na prąd. Celem koncernu jest bowiem stopniowa elektryfikacja całej gamy.

Komentarze (4)