Zniknie znana marka. Stacje paliw będą działać pod nową nazwą
Rebranding byłych stacji Lotos trwa w najlepsze. Po stacjach własnych należących do spółki MOL Polska przyszedł czas na obiekty franczyzowe. Co to oznacza dla kierowców?
14.06.2024 | aktual.: 14.06.2024 15:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak wynika z informacji przekazanych przez MOL Polska już 273 stacje Lotos, zostały przemianowane na obiekty MOL. Na tym jednak nie koniec, gdyż do zmiany zostało jeszcze ponad 100 obiektów.
To stacje franczyzowe. Czeka je nie tylko zmiana barw, ale i zauważalna modernizacja. Rebranding przyniesie też poszerzenie oferty, szczególnie pod kątem spożywczym i gastronomicznym. Obecnie w sieci MOL Polska działa 51 konceptów Fresh Corner, a do końca roku spółka chce mieć łącznie 69 punktów na terenie całego kraju.
Spółka liczy, że zmiana barw na pozostałych stacjach nastąpi równie szybko co w przypadku obiektów własnych - odświeżenie wizerunku 273 stacji zajęło nieco ponad rok. - "Osiągnęli tak duże tempo pomimo wyzwań, których przy procesach inwestycyjnych nie brakuje, a wynikających przede wszystkim z faktu, że każda stacja wymagała indywidualnego i elastycznego podejścia" – powiedział cytowany w komunikacie prezes MOL Polska Richard Austen.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Za wizualizacje nowego wyglądu stacji odpowiadają cztery wyspecjalizowane agencje – trzy z Polski i jedna z Włoch, a same prace przeprowadzane były przez kilkadziesiąt lokalnych przedsiębiorstw remontowych - informuje firma. Teraz podobny los czeka kolejne stacje, które nie później niż w przyszłym roku zwieńczą jedną z największych paliwowych transformacji ostatnich lat.