Znowu "goła" reklama brazylijskiego Nissana [wideo]
Brazylijski oddział Nissana znów zaskakuje reklamą. Tym razem nikogo nie oskarża, a epatuje. Golizną.
03.05.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie tak dawno, bo w marcu, Nissan do Brasil stworzył reklamę, w której bezpośrednio atakował Forda. Zarzucał mu zawyżanie cen modeli, szczególnie tych kierowanych do rodzin. W reklamie nie obyło się bez raperów pracujących w serwisach Forda, oszukujących i przeceniających Forda, było też sporo wyzywająco ubranych modelek.
Teraz Nissan wraca z reklamą modeli Livina, 7-miejscowego kompaktowego minivana. Tym razem Japończycy nie kierują swojego spotu przeciw konkretnej marce, ale tematyka wydaje się podtrzymana – w roli głównej występują skąpo ubrane modelki. Tańczą bardzo prowokująco, a całość filmu w niczym nie przypomina klasycznej reklamy motoryzacyjnej. Dopiero na końcu pojawia się wzmianka, że Livina to idealny samochód dla rodziny...
Według Nissana, nowa reklama pokazuje, że ludzi trzeba traktować podmiotowo, a nie przedmiotowo, i że tylko Nissan Livina ma tyle miejsca, ile potrzebuje rodzina. Sami oceńcie, czy ten filmik to przekazuje. A jeśli znacie portugalski, to spróbujcie nam wyjaśnić, o co chodzi tym panienkom...
Źródło: Carscoop