Cartech4x4 przedstawia tuning Nissana Titana

Samochód pochodzi z 2009 r. Przy zakupie przez Cartech4x4 miał niespełna 5000 mil przebiegu, był więc prawie nowy i baaardzo brzydki... Niektórzy mówią, że się w nim poprostu zakochałem i nie dostrzegłem jego strony wizualnej.

Cartech4x4 przedstawia tuning Nissana Titana
Źródło zdjęć: © Cartech4x4
CarTech4x4

31.03.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4

Ale to nie było tak, patrząc na Nissana Titana odrazu wiedziałem jak to auto będzie wyglądało po tuningu, wiedziałem, że będzie to najfajniejsze auto typu Show Car w kraju, i tak też się stało. Ale po kolei, wybór Nissana Titana jako bazy do przebudowy przez warsztat samochodowy Cartech4x4 nie był przypadkowy, poza podstawową zaletą jaką jest sama marka, znaczenie miało również to, że jest to najszybszy ze wszystkich pick up'ów "full size". Od 0 do 100 km/h auto przyspiesza w 6 s dzięki silnikowi o pojemności 5600 ccm V8 o mocy aż 330 KM, do tego fabrycznie skuteczne hamulce o tarczach o śrdnicy 330 mm, rodem z samochodu sportowego oraz stosunkowo ograniczona masa jak na tak ogromne auto (po wszystkich modyfikacjach, samochód gotowy do drogi waży 2600 kg) spowodowały, że był to jedyny słuszny wybór.

Dzięki nowoczesnej technologi auto jest również stosunkowo ekonomiczne, spalanie w mieście nie przekracza 20 l/100km co przy zastosowaniu "szlachetnego" paliwa pozwala na obniżenie kosztów do pozomu ok. 50 zł/100km. Samochód na dzień dobry, dosłownie w pierwszym dniu po zakupie został wyposażony w zawieszenie renomowanego producenta, firmy FabTech, zestaw zwierał wszystko co jest niezbędne do podniesienia auta o 6 cali, wahacze, zwrotnice, ławę itd. Do kompletu zostały zamontowane amortyzatory FOX Racing Shox, koła to kultowe opony Cooper STT w niebagatelnym rozmiarze 37/12.5 R17 obute na felgi MOTOMETAL 17x9 ET0 oraz dystanse 30 mm na stronę z TUV'em firmy H&R.

Zderzak tylny, progi oraz "roll cage" czyli rury na pace są naszej produkcji, polakierowane w kolorze nadwozia. Przy okazji montażu przez Cartech4x4 tylnego zderzaka podcięty został tylny zwis. Układ hamulcowy został doposażony w nacinane oraz nawiercane tarcze oraz ceramiczne klocki hamulcowe. Zderzak przedni oraz atrapa zostały również polakierowane w kolorze nadwozia, a przednie lampy otrzymały czarne środki, przez co przód samochodu zyskał zupełnie nowe oblicze w stosunku do wersji fabrycznej. Całe auto zostało oklejone profesjonalną grafiką z logo naszego warsztatu, dodatkowo maska oraz elementy wnętrza zostały oklejone Carbonem 3D. Summa summarum, samochód sprawia dużo przyjemności nie tylko kierowcy i pasażerom, również przechodnie oraz kierowcy innych samochodów reagują bardzo pozytywnie, często robią sobie zdjęcia z autem czy też poprostu biją brawo... Titan od początku miał być Show Carem, miał przykuwać spojrzenia wszystkich i tak też się stało, zwiększone właściwości terenowe są jedynie efektem "ubocznym" przeprowadzonych modyfikacji.

We wrześniu 2013r samochód został wyposażony w nową, skórzana tapicerkę, wykonaną z najwyższej jakości skóry orazspecjalnie zaprojektowanym wzorem graficznym, dodatkowo zamontowane zostały maty podgrzewajace fotele. Wykonanie całosci to koszt 6000 zł. Przy okazji wymiany tapicerki zamontowaliśmy wysokiej klasy sprzęt car-audio, składajacy się z: 6 wysokowydajnych głośników Infinity, 2 wzmacniaczy znanego producenta JBL. Jednostka sterująca to najwyższy model DVD firmy JVC, który pozwala na łączenie się przez bluetooth z produktami firmy Apple. Jest kompatybilny z zamontowaną kamera cofania oraz pomaga w pełni wyokorzystać potencjał głośników i wzmacniaczy. Sprzęt zadowoli nawet bardzo wymagających audiofilów. Cena elementów wraz z montażem w tuningowym warsztacie samochodowym Cartech4x4 to 18.000 zł.

Komentarze (2)