Tokio: Mugen Honda Civic Type RR
Warto na chwilę oderwać się od rzeczywistości i przenieść się do hal targowych w Tokio, chociażby po to, aby zobaczyć co świszczy w głowach japońskich inżynierów. Sam poddałem się podobnemu procesowi i udało mi się natknąć na dość intrygującą informację traktującą o nowym dziecku firmy Mugen.
19.01.2008 | aktual.: 02.10.2022 14:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Warto na chwilę oderwać się od rzeczywistości i przenieść się do hal targowych w Tokio, chociażby po to, aby zobaczyć co świszczy w głowach japońskich inżynierów. Sam poddałem się podobnemu procesowi i udało mi się natknąć na dość intrygującą informację traktującą o nowym dziecku firmy Mugen.
Oprócz faktu, że cały przód wykonano z aluminium, oraz maski z włókna węglowego warto również zwrócić uwagę na "wystrój" wnętrza. Auto jest najprostsze w swojej prostocie, ale co za tym idzie strasznie lekkie. Dzięki temu, oraz dopieszczonej wersji silnika K20A z 2,2 litrów pojemności udało się wycisnąć aż 260KM. Przy tej wadze jest to naprawdę dużo.
Źródło: carscoop[block position="inside"]10802[/block]