Test: BMW X5 45e – jedno z lepszych X5 to hybryda
BMW X5 to lubiany, duży SUV, ale nie oszukujmy się, przez większość osób i tak wykorzystywany jest w miastach. Hybryda może być więc jedną z najlepszych wersji–i zaraz wam to udowodnię.
30.12.2022 | aktual.: 30.12.2022 23:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
BMW X5 45e to hybryda typu plug-in–i ten rodzaj napędu świetnie pasuje do X5-tki. Dlaczego?
Zacznijmy od tego, że daje słuszną, jak na BMW X5 moc rzędu 400 KM. Silnik spalinowy ma tutaj 6 cylindrów, więc zapewnia też odpowiednie wrażenia akustyczne i jest trochę bardziej szlachetny, niż czterocylindrowce stosowane w innych hybrydach.
Nie ma się też co oszukiwać–BMW X5 świetnie sprawdza się w trasach, ale jak każdy inny samochód, większość czasu spędza w miastach, kursując między biurowcami, szkołami i miejscami innych zajęć. Z napędem hybrydowym, wielkie nadwozie nie musi zużywać więcej paliwa, przez co możemy jeździć wygodnie i płacić za to niewiele więcej, niż za jazdę miejskim kompaktem.
Co jeszcze oferuje hybrydowe X5? Sprawdźcie sami.