Tak będzie wyglądał pogromca Fiesty
Nowe VW Polo będzie konkurował w coraz bardziej popularnym segmencie B, w którym nowe konstrukcje wymiarami przypominają bardziej samochody kompaktowe sprzed kilku lat, niż małe, miejskie „wozidełka”.
17.10.2008 | aktual.: 02.10.2022 15:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zgodnie z trendami rynkowymi, topowe modele nowego Polo otrzymają system nawigacji satelitarnej z dotykowym ekranem, system automatycznego parkowania oraz tylną kamerę cofania – gadżety do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla samochodów klasy premium.
Nowe VW Polo będzie konkurował w coraz bardziej popularnym segmencie B, w którym nowe konstrukcje wymiarami przypominają bardziej samochody kompaktowe sprzed kilku lat, niż małe, miejskie „wozidełka”.
Zgodnie z trendami rynkowymi, topowe modele nowego Polo otrzymają system nawigacji satelitarnej z dotykowym ekranem, system automatycznego parkowania oraz tylną kamerę cofania – gadżety do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla samochodów klasy premium.
Podstawowe silniki w gamie jednostek napędowych to benzynowe „trzycylindrowce” o mocy 59 i 69 KM. Latem 2009 roku do gamy dołączy wariant Polo Bluemotion z 1.2-litrowym silnikiem TDI rozwijającym 180 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Dzięki dłuższym przełożeniom skrzyni biegów oraz modyfikacjom nadwozia, samochód będzie wydzielał jedynie 89 g/km CO2. Dostępne będą także trzy silniki benzynowe o pojemności 1.4 cm3 – 84 KM, 104 KM i 168 KM TSI GTI – oraz trzy Diesle 1.6 – 69 KM, 89 KM i 104 KM. Do przeniesienia napędu, oprócz standardowej skrzyni manualnej, posłużyć ma także dwusprzęgłowa przekładnia DSG.
Źródło: Auto Express via Moto Target