Seat Tarraco FR już w salonach. Jak kształtują się polskie ceny?
Seat Tarraco w ostrzejszej wersji FR dołączył już do polskiej oferty. To atrakcyjnie wyglądający SUV dla większych rodzin. Czym różni się od standardowych odmian i ile trzeba za niego zapłacić?
19.03.2020 | aktual.: 22.03.2023 12:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Seat uzupełnił gamę modelu Tarraco o ciekawie wystylizowaną wersję FR wyróżniającą się lekko sportowym charakterem. Auto jest dostępne wyłącznie z topowymi silnikami standardowo sparowanymi z automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią DSG i napędem na 4 koła 4Drive.
Zobacz także
Seat Tarraco FR - ceny dla wersji silnikowych
- 2.0 TSI (190 KM) DSG 4Drive - od 175 000 zł
- 2.0 TDI (190 KM) DSG 4Drive - od 185 300 zł
Wyposażenie Seata Tarraco FR
Stosunkowo duża moc znajduje swoje odzwierciedlenie w wyglądzie zewnętrznym. Seat zadbał o sportowe detale w postaci 19-calowych felg o specjalnym wzorze, czy ostrzej wystylizowane zderzaki. Klienci zapewne docenią też przyciemniane szyby oraz ciemne wstawki w postaci ramek drzwi, czy atrapy chłodnicy.
W kabinie znajdziemy tapicerkę z Alkantary, aluminiowe pedały, czerwone przeszycia i dekoracje, stanowiące imitację szczotkowanego aluminium. Wyposażenie jest całkiem bogate. Zarówno to z zakresu bezpieczeństwa, jak i komfortu. Nie brakuje automatycznej klimatyzacji, systemu audio Bose, czy podgrzewanych foteli.
Z listy przydatnych elementów można wymienić m.in. pakiet systemów bezpieczeństwa z aktywnym tempomatem i asystentem pasa ruchu, asystent parkowania z czujnikami i kamerą cofania, wirtualny kokpit, system bezkluczykowy, nawigację, czy pełne oświetlenie LED.