Porsche z multimediami Google. Znamy datę
Amerykański gigant technologiczny nawiązał współpracę z kolejną marką motoryzacyjną. Po Renault i Volvo przyszedł czas na Porsche.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niemiecki producent począwszy od 2025 roku będzie implementował rozwiązania Google w swoich samochodach. Mowa przede wszystkim o systemach nawigacyjnych czy sterowaniu głosowym.
Ponadto użytkownicy będą mogli korzystać z asystenta Google czy licznych aplikacji dostępnych w Sklepie Play. Puryści nie muszą się jednak obawiać - Porsche obiecuje opakować multimedia Google w swój indywidualny, charakterystyczny interfejs.
- Klienci oprócz ponadczasowego designu i wyjątkowej wydajności chcą także bezproblemowych rozwiązań cyfrowych. Ten mieszany ekosystem jest wynikiem integracji platform i aplikacji, które klienci znają ze swoich urządzeń. Mamy otwarte podejście i opracowujemy innowacje z wiodącymi partnerami" - mówi prezes Porsche AG, Oliver Blume.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wcześniej podobne decyzje podjęły takie marki jak Renault, Volvo czy Polestar. Portfolio firm współpracujących z Google stale się jednak rozszerza. Porsche będzie kolejnym przykładem, choć pewnie nie ostatnim.