Porsche z multimediami Google. Znamy datę
Amerykański gigant technologiczny nawiązał współpracę z kolejną marką motoryzacyjną. Po Renault i Volvo przyszedł czas na Porsche.
02.11.2023 | aktual.: 17.01.2024 15:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Niemiecki producent począwszy od 2025 roku będzie implementował rozwiązania Google w swoich samochodach. Mowa przede wszystkim o systemach nawigacyjnych czy sterowaniu głosowym.
Ponadto użytkownicy będą mogli korzystać z asystenta Google czy licznych aplikacji dostępnych w Sklepie Play. Puryści nie muszą się jednak obawiać - Porsche obiecuje opakować multimedia Google w swój indywidualny, charakterystyczny interfejs.
- Klienci oprócz ponadczasowego designu i wyjątkowej wydajności chcą także bezproblemowych rozwiązań cyfrowych. Ten mieszany ekosystem jest wynikiem integracji platform i aplikacji, które klienci znają ze swoich urządzeń. Mamy otwarte podejście i opracowujemy innowacje z wiodącymi partnerami" - mówi prezes Porsche AG, Oliver Blume.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wcześniej podobne decyzje podjęły takie marki jak Renault, Volvo czy Polestar. Portfolio firm współpracujących z Google stale się jednak rozszerza. Porsche będzie kolejnym przykładem, choć pewnie nie ostatnim.