Porsche 911 i niecodzienny marketing [wideo]

Mówi się, że nie ma granic pomysłowości, a napędzają ją marzenia o tym czego nie potrafimy dokonywać. Pewien kanadyjski diler Porsche postanowił spróbować swoich sił w marketingu bezpośrednim próbując znaleźć sobie nowych klientów - efekt jest naprawdę niezły!

Porsche 911 i niecodzienny marketing [wideo]
Bartosz Pokrzywiński

05.08.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mówi się, że nie ma granic pomysłowości, a napędzają ją marzenia o tym czego nie potrafimy dokonywać. Pewien kanadyjski diler Porsche postanowił spróbować swoich sił w marketingu bezpośrednim próbując znaleźć sobie nowych klientów - efekt jest naprawdę niezły!

Stojąc na ulicy i rozdając przechodniom ulotki można liczyć na zainteresowanie ich treścią, np. wejściem na podany adres strony internetowej, maksymalnie od kilku procent osób, które otrzymały ulotki. Podobnie lub jeszcze gorzej jest, kiedy zanosi się je do domów.

Diler Pffaf Auto z Toronto stwierdził, że nie ważne jest to gdzie trafi ulotka, ważne jest jak będzie ona wyglądała. Kilkuosobowa ekipa biorąca udział w akcji objechała bogatą dzielnicę Toronto, stawiając białe Porsche 911 przed podjazdami domów i fotografując je na ich tle.

Chwilę później fotografie zostały przerobione na zaproszenia do wejścia na stronę internetową oraz umówienie się na jazdę testową. Akcja została nazwana "It's Closer Than You Think", co w wolnym tłumaczeniu można określić jako "Jest bliżej niż Ci się wydaje."

Akcja odniosła bardzo dobry skutek - aż 32% osób, które dostały takie zaproszenia weszło na stronę internetową. Całość została uwieczniona na filmie. Świetny pomysł.

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)