Pokaz mocy Toyoty na targach SEMA
Toyota przed premierami na targach samochodowych SEMA zaprezentowała kilka zmodyfikowanych modeli: Tundra TRD Pro Desert Race Truck, Sienna DUB Edition, Yaris DUB Edition oraz Scion FR-S Targa.
02.11.2014 | aktual.: 08.10.2022 08:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
2015 Tundra TRD Pro Desert Race Truck
Zmodyfikowana Tundra TRD weźmie udział w Baja 1000. Modyfikacje objęły amortyzatory Bilsteina, wyczynowe hamulce, 37-calowe opony BFM Baja. Moc trafia na koła z 5,7-litrowego V8 o rozwijającego 386 KM i momen obrotowy wynoszący 543 Nm. Za sterami auta zasiądą Ted Moncure, Andy Bell, Jamie Bestwick oraz Ryan Millen.
Toyota Tundra TRD Pro Desert Race Truck - oficjalna galeria zdjęć
Toyota Sienna DUB Edition
Toyota Sienna DUB Edition pokryta jest lakierem w kolorze Grey Galaxy. Nadwozie zostało poszerzone i postawione na 22-calowych obręczach z oponami Nitto 420S. Zawieszenie obniżono, a za felgami ukryto układ hamulcowy TRD z zaciskami StopTech. Modyfikacji nie zabrakło także wewnątrz. Głównym składnikiem tych zmian jest system audio wyposażony w 8 głośników i cztery subwoofery.
Toyota Yaris DUB Edition for SEMA
Toyota Yaris DUB Edition ma dwukolorowe, poszerzone nadwozie osadzone na 20-calowych felgach z lekkich stopów. W tym przypadku zastosowano ogumienie Nitto Invo. Podobnie jak w Siennie obniżono zawieszenie i wykorzystano układ hamulcowy TRD z zaciskami SopTech.
Yaris DUB Edition jest bardziej usportowiony niż Sienna. Wewnątrz ma klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe Sparco oraz dodatki z włókna węglowego.
Toyota Sienna i Yaris DUB Edition - galeria zdjęć
Scion FR-S Targa
Na koniec prawdopodobnie najciekawiej zmodyfikowany samochód przygotowany przez Toyotę na tegoroczne targi SEMA. Scion FR-S, czyli Toyota GT86 to obecnie flagowy sportowiec dla ludu pochodzący z tego japońskiego koncernu. Ze względu na przystępną cenę samochód ten jest często modyfikowany. Tym razem Toyota zrobiła coś naprawdę niezwykłego. Zaprezentowała GT86 (a właściwie Sciona FR-S) z nadwoziem typu targa. Wszystko ubrano w klasyczne dodatki nawiązujące do lat 80: są to nie tylko felgi, ale także żaluzja na tylnej szybie. Samochód postawiono na zawieszeniu KW. Za stylowymi felgami kryją się hamulce Wilwooda.
Co ciekawe, zmiany zaszły także pod maską. Toyota zdecydowała się zamontować tutaj zestaw turbo od Greddy. Moc auta nie została podana.