Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda
Ford Ranger Raptor to nietypowe auto terenowe, którym jako jedynym na rynku można jeździć tak szybko po bezdrożach. Takie jest jego przeznaczenie. Ja sprawdziłem, jak Ranger radzi sobie z błotem i piachem. Jego duże rozmiary i masa 2,5 tony na pewno nie pomagają.
07.11.2021 | aktual.: 30.09.2022 15:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ranger Raptor to najcięższy, ale i najbardziej terenowy typowo europejski pickup na rynku. Już w salonie jest przygotowany do jazdy w trudnych warunkach, więc nie powinien mieć problemów z pokonaniem piaszczystych odcinków. Zobaczcie, jak sobie poradził.
Przy okazji wyjaśniam, czym jest, a czym nie jest Raptor w praktyce, bo zakup tego auta w pewnych okolicznościach może być rozczarowaniem. Wyjaśniłem również o co chodzi z silnikiem, który jest mocny, ale wielu na niego narzeka. Ale przede wszystkim zobaczycie, jakie "cuda" robi zawieszenie tego auta, kiedy na dziurawych drogach czy zaoranym polu wciśniecie gaz w podłogę.