Odświeżony Peugeot 208 wjeżdża do salonów. Wiemy, ile kosztuje

Jeden z najpopularniejszych samochodów w Europie niedawno przeszedł lifting. Odświeżone wydanie kusi mnogością wersji napędowych. A jak kształtują się ceny?

Odświeżony Peugeot e-208
Odświeżony Peugeot e-208
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Peugeot
Aleksander Ruciński

03.10.2023 | aktual.: 03.10.2023 13:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Peugeot 208 po liftingu - co się zmieniło?

208 to jeden z najatrakcyjniej wystylizowanych reprezentantów segmentu B. Projektanci nie zdecydowali się więc na radykalny lifting. Odświeżone wydanie poznamy przede wszystkim po światłach LED do jazdy dziennej w postaci trzech pionowych pasków. Nowa jest też atrapa chłodnicy i reflektory.

W kabinie z kolei znajdziemy zaktualizowane multimedia z nawet 10-calowym ekranem, gniazda USB-C czy nowe materiały i kolorystykę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Peugeot 208 po liftingu - ceny wersji napędowych

Benzyna:

  • PureTech 75 KM M5 - od 82 000 zł,
  • PureTech 100 KM M6 - od 87 000 zł.

Hybryda:

  • Hybrid 100 e-DCS6 - od 100 000 zł,
  • Hybrid 136 e-DCS6 - od 124 750 zł.

Elektryk:

  • 136 KM 50 kWh - od 158 900 zł,
  • 156 KM 51 kWh - od 163 700 zł.
Odświeżony Peugeot e-208
Odświeżony Peugeot e-208© Materiały prasowe | Peugeot

Peugeot 208 po liftingu - wersje wyposażenia

  • Active - od 82 000 zł - standardowo m.in. reflemtory LED, manualna klimatyzacja, 16-calowe felgi stalowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
  • Allure - od 95 600 zł - dodatkowo m.in. 10-calowy ekran wskaźników, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, klimatyzacja automatyczna, przyciemnione szyby, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, 16-calowe felgi aluminiowe.
  • GT - od 105 750 zł - dodatkowo m.in. oświetlenie Peugeot Full LED, system i-cockpit 3D, kamera cofania, dostęp bezkluczykowy, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, 17-calowe felgi.
Komentarze (0)