Odświeżony Peugeot 208 wjeżdża do salonów. Wiemy, ile kosztuje
Jeden z najpopularniejszych samochodów w Europie niedawno przeszedł lifting. Odświeżone wydanie kusi mnogością wersji napędowych. A jak kształtują się ceny?
03.10.2023 | aktual.: 03.10.2023 13:33
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Peugeot 208 po liftingu - co się zmieniło?
208 to jeden z najatrakcyjniej wystylizowanych reprezentantów segmentu B. Projektanci nie zdecydowali się więc na radykalny lifting. Odświeżone wydanie poznamy przede wszystkim po światłach LED do jazdy dziennej w postaci trzech pionowych pasków. Nowa jest też atrapa chłodnicy i reflektory.
W kabinie z kolei znajdziemy zaktualizowane multimedia z nawet 10-calowym ekranem, gniazda USB-C czy nowe materiały i kolorystykę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Peugeot 208 po liftingu - ceny wersji napędowych
Benzyna:
- PureTech 75 KM M5 - od 82 000 zł,
- PureTech 100 KM M6 - od 87 000 zł.
Hybryda:
- Hybrid 100 e-DCS6 - od 100 000 zł,
- Hybrid 136 e-DCS6 - od 124 750 zł.
Elektryk:
- 136 KM 50 kWh - od 158 900 zł,
- 156 KM 51 kWh - od 163 700 zł.
Peugeot 208 po liftingu - wersje wyposażenia
- Active - od 82 000 zł - standardowo m.in. reflemtory LED, manualna klimatyzacja, 16-calowe felgi stalowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Allure - od 95 600 zł - dodatkowo m.in. 10-calowy ekran wskaźników, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, klimatyzacja automatyczna, przyciemnione szyby, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, 16-calowe felgi aluminiowe.
- GT - od 105 750 zł - dodatkowo m.in. oświetlenie Peugeot Full LED, system i-cockpit 3D, kamera cofania, dostęp bezkluczykowy, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, 17-calowe felgi.