Nissan 370Z vs kurczak - szalony wyścig [wideo]
Na Autokulcie prezentowaliśmy już kilka naprawdę szalonych reklam samochodów. Oto nowy film, który zdecydowanie bije na głowę rapujące chomiki czy koty kung-fu. Czy meksykański kurczak jest szybszy od Nissana 370Z?
22.04.2011 | aktual.: 07.10.2022 17:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na Autokulcie prezentowaliśmy już kilka naprawdę szalonych reklam samochodów. Oto nowy film, który zdecydowanie bije na głowę rapujące chomiki czy koty kung-fu. Czy meksykański kurczak jest szybszy od Nissana 370Z?
To nie jest żadna szalona animacja znudzonych studentów ani mocno spóźniony primaaprilisowy żart. To oficjalny film reklamowy europejskiej kampanii Nissana 370Z.
Wyścig odbywa się w stodole, a do walki o zwycięstwo stają Nissan oraz kurczak. To nie byle jaki kurczak, to Pepe, wojownik, ulubieniec publiczności. Pepe musi pokonać wolniejszy sportowy samochód japońskiego producenta, model 370Z.
Auto jest napędzane silnikiem V6 o pojemności 3,7 litra, który produkuje moc 328 koni mechanicznych. Na polskim rynku najtańszy 370Z z sześciobiegową manualną przekładnią kosztuje 189 900 złotych. Na pewno więcej niż kurczak.
Reklamówka zrobiona jest w stylu pościgów z serii filmów Fast and Furious. Pomysłodawcami oraz producentami tego spotu są pracownicy agencji reklamowej TBWA/G1. Kiedy w zeszłym roku Nissan atakował swoich konkurentów, wypożyczając ich auta i oklejając je hasłami w stylu "Droższy i wolniejszy od Nissana 370Z", było to jasne zagranie.
Trudno zrozumieć jednak nową taktykę. Czy to jakaś niezrozumiała metafora?
Źródło: Carscoop