Mercedes-Benz Klasy G (2015) - lifting pod maską

Mercedes-Benz przeprowadził lifting legendarnej Gelendy. Zmiany w wyglądzie są kosmetyczne. Za to pod maską dzieje się bardzo dużo.

Mercedes-Benz Klasy G (2015) - lifting pod maską
Mariusz Zmysłowski

04.05.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Modyfikacje wyglądu są minimalne. Mercedes pozostaje wierny pudełkowym kształtom i ostrym liniom Klasy G. Poprawiono tylko drobiazgi: delikatnie przemodelowano nadkola i atrapy zderzaków (tylko w niektórych wersjach silnikowych), w środku pojawiły się odświeżone zegary, a w katalogu Niemcy oferują teraz kolory, których wcześniej tutaj nie było (np. Solarbeam, Tomato Red czy Alien Green).

Obraz

Zmianą, która jest naprawdę istotna, jest pojawienie się pod maską Klasy G silnika ze sportowego AMG GT. 4-litrowe V8 generuje w Gelendzie 422 KM i 610 Nm. To pozwala G500 rozwinąć 100 km/h w 5,9 s.

Poprawki wprowadzono także w 5,5-litrowej jednostce napędzającej G63 AMG. V8 dostało dodatkowe 27 KM. 571 KM pozwala teraz rozpędzić mocarza z Niemiec do 100 km/h w 5,4 s.

Obraz

Abstrakcyjne liczby pojawią się przy okazji rozmowy o G65 AMG. 6-litrowe V12 generuje w tym potworze 630 KM i 1000 Nm. Gelenda w tej konfiguracji osiąga 100 km/h w 5,3 s.

Zmiany zaszły także w silniku wysokoprężnym G350. Tutaj parametry wzrosły z 211 KM i 540 Nm do 245 KM oraz 600 Nm. Wszystkie nowe wersje będą oferowane w sprzedaży od lata tego roku.

Mercedes-Benz Klasy G po liftingu (2015) - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/32]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (6)