Lotus Evora wzywany do serwisu z powodu braku naklejki
Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.
05.06.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:27
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.
Lotus wezwie do serwisu 28 egzemplarzy modelu Evora wyprodukowanych pomiędzy wrześniem a listopadem 2012 roku z prawdopodobnie najbardziej błahego powodu w historii akcji serwisowych.
Pechowe Evory pozbawione są naklejek na szybach informujących o tym, że auta zostały zwolnione z pewnych wymagań z zakresu bezpieczeństwa (chodzi o konstrukcję poduszki powietrznej pasażera). Wszyscy posiadacze samochodów zostaną poinformowani o sprawie bezpośrednio przez Lotusa jeszcze w tym miesiącu.
Źródło: WCF