Lancer Evolution RS w Polsce
Mitsubishi w Polsce stawia kropkę nad „i” wprowadzając do oferty najnowszy model Lancera Evolution w rajdowej wersji RS. Auto ma homologację FIA umożliwiającą udział w rajdach zawodnikom startującym w grupie N. Ten model przystosowano specjalnie do wymagań zespołów rajdowych - między innymi w celu redukcji wagi usunięto w nim wiele elementów wyposażenia.
26.09.2008 | aktual.: 02.10.2022 15:34
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mitsubishi w Polsce stawia kropkę nad „i” wprowadzając do oferty najnowszy model Lancera Evolution w rajdowej wersji RS. Auto ma homologację FIA umożliwiającą udział w rajdach zawodnikom startującym w grupie N. Ten model przystosowano specjalnie do wymagań zespołów rajdowych - między innymi w celu redukcji wagi usunięto w nim wiele elementów wyposażenia.
Auto jest dostępne z systemem napędu na 4 koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 295 KM i 5-biegową manualną skrzynia biegów. Oferowane są modele w 2 kolorach (czerwonym i białym). Lancer Evolution RS kosztuje 114 990 zł.
Wraz z pojawieniem się tego modelu Mitsubishi kieruje do klientów najszerszą na rynku ofertę w tym segmencie – od bazowego, rajdowego Lancera Evolution RS, przez model GSR (295 koni mechanicznych, manualna pięciobiegowa przekładnia) i wzmocnioną, 350-konną wersję GSR GT 350, po „topowy” model MR z sportową półautomatyczną dwusprzęgłową przekładnię TC-SST.
Źródło: MMC Car Poland via mototarget