Kreatywna reklama Nissana w Nowym Jorku [wideo]
Jakiś czas temu na Autokulcie pojawiła się szalona reklama Nissana 370Z, w której auto ścigało się z kurczakiem. Agencja TBWA, współtwórca tamtego filmu, zaatakowała ponownie, tym razem na New York Auto Show.
30.04.2011 | aktual.: 12.10.2022 16:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jakiś czas temu na Autokulcie pojawiła się szalona reklama Nissana 370Z, w której auto ścigało się z kurczakiem. Agencja TBWA, współtwórca tamtego filmu, zaatakowała ponownie, tym razem na New York Auto Show.
Na tegorocznych targach motoryzacyjnych New York Auto Show, Nissan Leaf zdobył nagrodę Światowego Samochodu Roku 2011. Leaf jest zdobywcą wielu nagród, bowiem zdaniem oceniających to obecnie najlepszy dostępny na rynku samochód o napędzie elektrycznym.
Rodzinny kompakt jest napędzany za pomocą silnika elektrycznego o mocy 110 KM. Jednostka ta pozwala autu na rozpędzenie się do pierwszej setki w 10 sekund oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej nieco ponad 150 km/h.
Po pełnym naładowaniu baterii, które w domowym gniazdku zajmuje około 8 godzin, auto jest w stanie pokonać dystans do 200 km. Jak najlepiej zareklamować pojazd, który nie emituje spalin?
Przed wejściem do budynku, w którym odbywały się nowojorskie targi, odwiedzający mogli zobaczyć ogromny billboard podzielony na dwie części. Jedna z nich prezentowała dymiący wydech, druga tył Leafa. Ponad 1000 dymiących rur wydechowych vs "czysty" Nissan.
Ciekawe kiedy rynek motoryzacyjny rozwinie się do tego stopnia, że producenci będą w danych technicznych podawali szczegóły baterii - wytrzymałość, technologię produkcji i sposób utylizacji.
NIssan LEAF Smokeboard
Źródło: Carscoop