Palą niewiele, zawiozą cię wszędzie. Siedem używanych aut

Jeżeli poszukujesz nowoczesnego samochodu, który jest komfortowy, dobrze wyposażony i w przystępnej cenie, trafiłeś w dziesiątkę. Prezentowane modele charakteryzują się również wyjątkową oszczędnością, dzięki czemu są idealne na dłuższe trasy.

Silnik 1.5 dCi
Silnik 1.5 dCi
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe, Renault

23.04.2024 | aktual.: 23.04.2024 20:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Renault Megane III Grandtour 1.5 dCi 85 KM — zużycie paliwa: 3,8 l/100 km

Trzecia generacja Renault Megane nadal przyciąga wzrok swoim designem i oferuje niskie koszty eksploatacji. Główną zaletą tego modelu jest ekonomiczny silnik 1.5 dCi dostępny w latach 2009-2011, który zapewnia moc 85 KM. Chociaż nie ustanawia rekordów prędkości, to użytkownicy portalu AutoCentrum.pl podkreślają, że przy oszczędnej jeździe na autostradzie, zużycie paliwa spada do prawie 4 l/100 km. Auto może się również pochwalić pojemnym bagażnikiem o objętości 524 litrów.

Ford Focus III Kombi 1.5 TDCi 120 KM — zużycie paliwa: 4,2 l/100 km

Ford Focus z silnikiem Diesla jest znanym wyborem wśród użytkowników flotowych, ale równie dobrze sprawdza się jako rodzinny samochód na wakacje. Jest dobrze wyposażony i zapewnia komfort jazdy. Wersja z silnikiem 1.5 TDCi o mocy 120 KM, dostępna po 2014 roku, jest uznawana za najbardziej ekonomiczną. Bagażnik o pojemności 476 litrów jest wystarczający dla mniejszych rodzin.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI 105 KM — zużycie paliwa: 4,2 l/100 km

Volkswagen Golf z 1,6-litrowym turbodieslem również oferuje niskie zużycie paliwa przy długich trasach i jest doskonałym wyborem dla osób szukających oszczędnego, praktycznego auta z dużym bagażnikiem o pojemności 605 litrów. Według użytkowników portalu AutoCentrum.pl najbardziej ekonomiczne są modele z lat 2013-2017.

Peugeot 308 II SW 1.6 BlueHDI 120 KM — zużycie paliwa: 4,4 l/100 km

Ten model również cieszył się popularnością wśród użytkowników flotowych. Jest komfortowy i ma pojemny bagażnik o wielkości 556 litrów. Kokpit minimalistyczny i mała kierownica mogą wymagać przyzwyczajenia, ale te cechy przyciągają wielu zwolenników. Najbardziej oszczędne wersje pochodzą z lat 2015-2017 i są bogato wyposażone.

Peugeot 508 SW 2.0 HDI 140 KM — zużycie paliwa: 4,7 l/100 km

Peugeot 508 SW to większy brat modelu 308. Kombi z silnikiem 2.0 HDI o mocy 140 KM, dostępnym w latach 2011-2014, okazuje się być szczególnie ekonomiczne. Z raportów użytkowników AutoCentrum.pl wynika, że zużycie paliwa może wynieść tylko 4,7 litra na 100 km. Auto kusi również 612-litrowym bagażnikiem i komfortem jazdy.

BMW Serii 3 Touring F31 184 KM — zużycie paliwa: 4,9 l/100 km

BMW znane jest z produkcji oszczędnych silników, a model Serii 3 Touring F31 z dwulitrowym turbodieslem nie jest wyjątkiem. Połączenie dobrych osiągów z niskim spalaniem cenią użytkownicy portalu AutoCentrum.pl, szczególnie w wersjach 184-konnych z lat 2012-2015. Mimo iż jego 495-litrowy bagażnik jest stosunkowo mały jak na ten segment, model rekompensuje to komfortem jazdy.

Škoda Superb II 2.0 TDI 170 KM — zużycie paliwa: 5,0 l/100 km

Duże auto jak Škoda Superb II, zwłaszcza wersja przed liftingiem, wykazuje niskie zużycie paliwa nawet przy mocy 170 KM. Jak informują użytkownicy AutoCentrum.pl, 2.0 TDI z lat 2010-2013 potrzebuje tylko 5 litrów na 100 km, co jest imponującym wynikiem dla tak dużego pojazdu z bogatym wyposażeniem i 612-litrowym bagażnikiem. Niestety, wiele z tych aut może być już mocno wyeksploatowanych.

Komentarze (21)