Hyundai i30 N po kuracji u Prior Design wygląda jak homologacyjny samochód rajdowy, czyli bosko

Jeśli zawsze marzyłeś, by twój samochód wyglądał jak rajdówka, a dodatkowo kochasz się w koreańskim hot hatchu, Prior Design pozwoli połączyć obie rzeczy w jedno. Przygotowany przez tunera zestaw ospojlerowania nadaje kompaktowi jeszcze ostrzejszego charakteru, a co najważniejsze - nie wydasz fortuny.

Dodać oklejenie i można stawać na stracie rajdowego OS-u
Dodać oklejenie i można stawać na stracie rajdowego OS-u
Źródło zdjęć: © fot. Prior Design
Filip Buliński

19.01.2021 | aktual.: 16.03.2023 14:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niemiecki tuner niedawno zasłynął z przygotowania wizualizacji zamiennika przedniego zderzaka dla BMW Serii 4 z niechlubnym grillem. Zanim jednak pakiet rzeczywiście pojawi się w ofercie, do sprzedaży trafiło dodatkowe ospojlerowanie dla Hyundaia i30 N.

Prior Design do tej pory zajmował się przygotowaniem spojlerów dla bardziej ekskluzywnych czy luksusowych aut. W ofercie można było jednak znaleźć zestaw dla modelu Kona.

Hyundai i30 N cieszy się ogromną popularnością także w Niemczech, gdzie "prześcignął" nawet Golfa GTI, więc przygotowanie dokładek dla tego modelu było tylko kwestią czasu. Trzeba przyznać, że z dodatkami koreański hot hatch wygląda naprawdę świetnie i bez wstydu mógłby pozować na rajdowych odcinkach specjalnych.

Poszerzenia na nadkolach załatwiają całą "robotę"
Poszerzenia na nadkolach załatwiają całą "robotę"© fot. Prior Design

Co ważne, zestaw nie wymaga demontażu starych części, a jest jedynie ich uzupełnieniem, co ułatwia montaż. Za kwotę 4 tys. euro (ok. 18 tys. zł) otrzymamy przednią dokładkę, wysunięte wloty powietrza, bardziej wyeksponowany dyfuzor, niewielką lotkę i, co najważniejsze, solidne poszerzenia przednich i tylnych nadkoli oraz nakładkę na przedni błotnik. Całość nadaje hyundaiowi iście rajdowego charakteru.

Dokładki wykonane są z mieszanki włókna szklanego z dura flexem i przed montażem wymagają lakierowania. Jeśli macie ochotę na jeszcze bardziej rasowy wygląd, możecie dokupić zestaw felg Rotiform za dodatkowe 1,5 tys. euro (ok. 6,8 tys. zł). Niestety, tuner nie przewidział żadnych modyfikacji silnika, choć w takim wypadku cena byłaby z pewnością wyższa. Ktoś chętny na uliczną rajdówkę?

Komentarze (3)