Ford Mustang na SEMA z ponad 1000-konnym motorem

Imponujący projekt na amerykańskie targi SEMA przygotowała firma Timeless Kustoms. Auto osiąga moc 1000 HP i zostało wyposażone w wyścigowe mechanizmy.

Auto, które tu widzicie to pierwotnie oryginalny Ford Mustang z 1965 roku zamieniony w wyścigowego potwora.
Auto, które tu widzicie to pierwotnie oryginalny Ford Mustang z 1965 roku zamieniony w wyścigowego potwora.
Marcin Łobodziński

02.11.2016 | aktual.: 01.10.2022 21:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Całe nadwozie przeszło przeobrażenie. W przedniej części zastosowano ogromny zderzak przedni oraz wloty powietrza zasilające układ dolotowy potężnego, doładowanego silnika V8 Forda.
Całe nadwozie przeszło przeobrażenie. W przedniej części zastosowano ogromny zderzak przedni oraz wloty powietrza zasilające układ dolotowy potężnego, doładowanego silnika V8 Forda.
Z tyłu widzimy dyfuzor, a nie jego atrapę. Do tego poszerzenia nadkoli mające pomieścić ogromne koła. Wystarczy wspomnieć, że tylko na przedniej osi zainstalowano ogumienie o rozmiarze 305/30 ZR19. Z tyłu są nieznacznie większe 355/30 ZR19
Z tyłu widzimy dyfuzor, a nie jego atrapę. Do tego poszerzenia nadkoli mające pomieścić ogromne koła. Wystarczy wspomnieć, że tylko na przedniej osi zainstalowano ogumienie o rozmiarze 305/30 ZR19. Z tyłu są nieznacznie większe 355/30 ZR19
Do napędu wykorzystano silnik V8 o pojemności 5,1 litra z doładowaniem. Uzyskano moc 1000 HP co daje 1014 KM. Potężna jednostka współpracuje z wyczynowym sprzęgłem i sekwencyjną skrzynią biegów.
Do napędu wykorzystano silnik V8 o pojemności 5,1 litra z doładowaniem. Uzyskano moc 1000 HP co daje 1014 KM. Potężna jednostka współpracuje z wyczynowym sprzęgłem i sekwencyjną skrzynią biegów.
Wszystkie podzespoły są iście wyczynowe. Z przodu 15,5-calowe ceramiczne tarcze hamulcowe, zawieszenie jest w pełni regulowane, a we wnętrzu zainstalowano kubełkowe fotele i klatkę bezpieczeństwa.
Wszystkie podzespoły są iście wyczynowe. Z przodu 15,5-calowe ceramiczne tarcze hamulcowe, zawieszenie jest w pełni regulowane, a we wnętrzu zainstalowano kubełkowe fotele i klatkę bezpieczeństwa.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (9)