Ford Ka+ w nowej odsłonie. Lifting rok po premierze

Ford zaprezentował dziś odświeżoną wersję swojego jeszcze niezbyt popularnego, małego modelu, który jest jednym z najtańszych aut na rynku. Pojawiły się wersje dla bardziej wymagających klientów.

Ford zaprezentował odświeżone Ka+, które dostało nieco inny wgląd przedniego pasa oraz bardziej ekskluzywne wykończenia - Essential i Ultimate. Jednym z elementów wyróżniających nowe odmiany jest chromowana listwa zderzaka w kształcie litery C, oraz nowy wzór grilla chłodnicy.
Ford zaprezentował odświeżone Ka+, które dostało nieco inny wgląd przedniego pasa oraz bardziej ekskluzywne wykończenia - Essential i Ultimate. Jednym z elementów wyróżniających nowe odmiany jest chromowana listwa zderzaka w kształcie litery C, oraz nowy wzór grilla chłodnicy.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

05.02.2018 | aktual.: 01.10.2022 19:11

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zmiany objęły także wnętrze, a największą jest wprowadzenie systemu SYNC 3 nowej generacji, który zastąpi obecnie sprzedawany SYNC. 6,5-calowy ekran oraz komunikacja z aplikacjami na smartfony ma poprawić wizerunek tego budżetowego samochodu.
Zmiany objęły także wnętrze, a największą jest wprowadzenie systemu SYNC 3 nowej generacji, który zastąpi obecnie sprzedawany SYNC. 6,5-calowy ekran oraz komunikacja z aplikacjami na smartfony ma poprawić wizerunek tego budżetowego samochodu.© fot. mat. prasowe
Bogatsze będzie także wyposażenie, które obejmie automatyczne wycieraczki, reagujące na deszcz, automatyczne światła do jazdy dziennej oraz podgrzewaną przednią szybę.
Bogatsze będzie także wyposażenie, które obejmie automatyczne wycieraczki, reagujące na deszcz, automatyczne światła do jazdy dziennej oraz podgrzewaną przednią szybę.© fot. mat. prasowe
Poprawki wprowadzono także w zakresie silników. Stosowany do tej pory benzynowy motor 1.2 o mocy 70 lub 85 KM do wyboru, będzie miał teraz o 10 proc. wyższy moment obrotowy w zakresie 1000-3000 obr./min. Poprawi to reakcję silnika na dodanie gazu w typowym ruchu ulicznym. Akurat tego trochę obecnie brakuje. Do oferty trafi również silnik wysokoprężny 1.5 TDCI w wariancie 95-konnym. Jest przeznaczony dla kierowców pokonujących duże dystanse dzienne. Ka+ z dieslem będzie jednocześnie najdynamiczniejsza wersją modelu.
Poprawki wprowadzono także w zakresie silników. Stosowany do tej pory benzynowy motor 1.2 o mocy 70 lub 85 KM do wyboru, będzie miał teraz o 10 proc. wyższy moment obrotowy w zakresie 1000-3000 obr./min. Poprawi to reakcję silnika na dodanie gazu w typowym ruchu ulicznym. Akurat tego trochę obecnie brakuje. Do oferty trafi również silnik wysokoprężny 1.5 TDCI w wariancie 95-konnym. Jest przeznaczony dla kierowców pokonujących duże dystanse dzienne. Ka+ z dieslem będzie jednocześnie najdynamiczniejsza wersją modelu.© fot. mat. prasowe
Do oferty na wybranych rynkach trafi również uterenowiona odmiana Ka+ Active. Ma podniesione o 23 mm zawieszenie, standardowe felgi z lekkich stopów o średnicy 15 cali oraz dekoracje nadwozia z nielakierowanych tworzyw sztucznych. Przypuszczalnie jest to najdroższa wersja, zatem nie ma pewności co do tego, czy trafi do Polski.
Do oferty na wybranych rynkach trafi również uterenowiona odmiana Ka+ Active. Ma podniesione o 23 mm zawieszenie, standardowe felgi z lekkich stopów o średnicy 15 cali oraz dekoracje nadwozia z nielakierowanych tworzyw sztucznych. Przypuszczalnie jest to najdroższa wersja, zatem nie ma pewności co do tego, czy trafi do Polski.© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Źródło artykułu:WP Autokult
FordFord Kasegment b
Komentarze (2)