Cupra rozwija skrzydła w Polsce. Kolejne showroomy już działają
Cupra staje się coraz popularniejsza w Polsce, co dobrze widać po najnowszych statystykach. Hiszpańska marka mocno rozwija swoją infrastrukturę nad Wisłą i otwiera swoje nowe salony. To jednak dopiero początek.
26.08.2023 | aktual.: 14.09.2023 14:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Cupra oddzieliła się od Seata w 2018 roku, więc możemy mówić już o 5-leciu samodzielnej rynkowej bytności tej marki. W tym czasie zmieniło się naprawdę wiele, a samochody Hiszpanów systematycznie zyskują na popularności.
Świetnie widać to chociażby po danych z Polski. W pierwszej połowie 2023 r. Cupra sprzedała w naszym kraju 4250 samochodów, co względem okresu styczeń-czerwiec 2022 jest wzrostem o aż 243 proc. (1748 egz.). Druga połowa roku również zaczęła się bardzo dobrze - według danych z CEPiK-u oraz IBRM Samaru, Cupra Formentor była w lipcu 9. najchętniej wybieranym przez Polaków modelem (584 egz.).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Cupra naprawdę mocno inwestuje w Polskę, co widać po ostatnich ruchach. W pierwszej połowie roku producent otworzył już trzy nowe showroomy - w Katowicach, Kielcach oraz we Wrocławiu. Cupra Studio, bo tak marka nazywa swoje punkty, pojawi się również w Toruniu, a także przy 13 salonach Seata. Dzięki temu do końca 2023 r. w całej Polsce sieć sprzedaży Cupry składać będzie się z 26 punktów.