Cupra rozwija skrzydła w Polsce. Kolejne showroomy już działają

Cupra staje się coraz popularniejsza w Polsce, co dobrze widać po najnowszych statystykach. Hiszpańska marka mocno rozwija swoją infrastrukturę nad Wisłą i otwiera swoje nowe salony. To jednak dopiero początek.

Sieć showroomów Cupry prężnie rozwija się w Polsce
Sieć showroomów Cupry prężnie rozwija się w Polsce
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Cupra
Kamil Niewiński

26.08.2023 | aktual.: 14.09.2023 14:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Cupra oddzieliła się od Seata w 2018 roku, więc możemy mówić już o 5-leciu samodzielnej rynkowej bytności tej marki. W tym czasie zmieniło się naprawdę wiele, a samochody Hiszpanów systematycznie zyskują na popularności. 

Świetnie widać to chociażby po danych z Polski. W pierwszej połowie 2023 r. Cupra sprzedała w naszym kraju 4250 samochodów, co względem okresu styczeń-czerwiec 2022 jest wzrostem o aż 243 proc. (1748 egz.). Druga połowa roku również zaczęła się bardzo dobrze - według danych z CEPiK-u oraz IBRM Samaru, Cupra Formentor była w lipcu 9. najchętniej wybieranym przez Polaków modelem (584 egz.).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Cupra naprawdę mocno inwestuje w Polskę, co widać po ostatnich ruchach. W pierwszej połowie roku producent otworzył już trzy nowe showroomy - w Katowicach, Kielcach oraz we Wrocławiu. Cupra Studio, bo tak marka nazywa swoje punkty, pojawi się również w Toruniu, a także przy 13 salonach Seata. Dzięki temu do końca 2023 r. w całej Polsce sieć sprzedaży Cupry składać będzie się z 26 punktów.

Bezprecedensowy wynik sprzedaży potwierdza skuteczność obranej przez nas strategii sprzedażowej. Cupra Studio stanowią odpowiedź na potrzeby współczesnych klientów, którzy z jednej strony mogą poznać bliżej nasze samochody, ale także spędzić czas w swobodnej i zarazem inspirującej atmosferze, oddającej ducha i filozofię marki. Już teraz nasz flagowy model Formentor bije rekordy popularności, a to dopiero początek krajowej i europejskiej ekspansji.

Daria Zielaskiewiczdyrektorka marek Seat i Cupra
Komentarze (5)