Chevrolet Corvette C7 nieoficjalnie przedstawiony światu
Wiemy, jak będzie wyglądać Corvette C7. Dzięki twórcom serwisu Jalopnik możemy się przekonać, jak będzie prezentować się następna generacja legendarnej Vette na długo przed jej premierą.
14.11.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wiemy, jak będzie wyglądać Corvette C7. Dzięki twórcom serwisu Jalopnik możemy się przekonać, jak będzie prezentować się następna generacja legendarnej Vette na długo przed jej premierą.
Ze względu na prywatność nie zostały pokazane zdjęcia ani nie ujawniono danych osobowych ludzi, którzy pomogli stanąć redaktorowi Rayowi Wertowi twarzą w twarz z nadchodzącym sportowym modelem Chevroleta. By mimo to podzielić się ze światem tym, co miał on okazję zobaczyć, Ray spędził wiele godzin z grafikiem, by realistycznie i starannie odwzorować to, co widział.
Co ciekawe, nie mamy tu do czynienia z podstawową odmianą amerykańskiego sportowca, ale ze wzmocnioną wersją ZR-1. Jak twierdzi redaktor Jalopnika, była ona jednym z dwóch samochodów, które oglądał. Opracowane grafiki zostały przedstawione trzem niezależnym źródłom w General Motors, które potwierdziły, że właśnie tak ma wyglądać Chevrolet Corvette C7.
Podstawowa odmiana Corvetty C7 ma zadebiutować w 2013 roku podczas targów samochodowych w Detroit. Na rynku flagowy samochód sportowy Chevroleta ma pojawić się rok później. Można się zastanawiać, dlaczego w takim razie już teraz General Motors opracowało gotowe nadwozia auta, które do prezentacji musi poczekać jeszcze ponad rok. Według Raya Werta grafiki przedstawiają jeden z dwóch samochodów IVER – Initial Vehicle Engineering Release.
Jak widać na ilustracjach, niewiele pozostało z wcześniej prezentowanych samochodów koncepcyjnych. Nadwozie Corvette C7 będzie znacznie ostrzej wystylizowane niż obecna generacja tego modelu. Przednie światła mocniej wyciągnięto w tył, a rozciągająca się między nimi maska została jedynie zaostrzona w porównaniu z poprzednikiem. Tylne lampy pozostały tradycyjnie już podwójne. Jednak i one się zaostrzyły i przybrały kształt bardziej przypominający te znane z Camaro.
Największą zmianą w nadwoziu nowej Corvette jest modyfikacja kształtu tylnej szyby. Profilowane w charakterystyczny sposób okno zostało zastąpione prostą taflą. Rozciągnięto za to linię szyb bocznych, dzięki czemu optycznie siódma generacja tego modelu wydaje się dłuższa.
Nieznany pozostaje wygląd wnętrza sportowego dziecka General Motors. Można się natomiast domyślać, że będzie dużo bardziej kanciasty i ostry niż kokpity znane z dotychczasowych odmian.
Jak Wam się podoba pomysł na nową Corvettę?
Źródło: Jalopnik