BMW serii 1 po poważnym liftingu [wideo]

BMW zdecydowało się poddać modernizacji serię 1.

BMW serii 1 po poważnym liftingu [wideo]
Wojciech Kaczałek

16.01.2015 | aktual.: 02.10.2022 12:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

BMW było krytykowane za wygląd reflektorów swojego kompaktowego modelu. Złośliwi twierdzili, że seria 1 ma zeza.

Najwidoczniej firma wzięła sobie uwagi do serca, bowiem przestylizowała przód pojazdu. BMW serii 1 ma teraz typowe dla marki lampy przednie z diodowymi światłami do jazdy dziennej. Za dodatkową opłatą będzie można zamówić reflektory full-LED.

Samochód ma nowy grill i zderzak z większymi wlotami powietrza. Lifting objął również tylną część nadwozia. Lampy są teraz większe i zachodzą na klapę bagażnika.

We wnętrzu nie zaszły aż tak poważne zmiany. BMW dodało katalogu nowe wzory tapicerek. BMW serii 1 będzie miało w standardzie m.in. automatyczną klimatyzację, czujnik deszczu i wyświetlacz do obsługi iDrive o przekątnej 6,5 cala. Opcją będzie ekran o przekątnej 8,8 cala.

W gamie znajdą się następujące wersje silnikowe:

  • 116i: 3-cylindrowy 1,5 l, benzynowy, 109 KM i 180 Nm;
  • 118i: 4-cylindrowy 1,6 l, benzynowy, 136 KM i 220 Nm;
  • 120i: 4-cylindrowy 1,6 l, benzynowy, 177 KM i 250 Nm;
  • 125i: 4-cylindrowy 2,0 l, benzynowy, 218 KM i 310 Nm;
  • 116d i 116d Efficient Dynamics: 3-cylindrowy 1,5 l, diesel, 116 KM i 270 Nm;
  • 118d i 118d xDrive: 4-cylindrowy 2,0 l, diesel, 150 KM i 320 Nm;
  • 120d & 120d xDrive: 4-cylindrowy 2,0 l, diesel, 190 KM i 400 Nm;
  • 125d: 4-cylindrowy 2,0 l, diesel, 224 KM i 450 Nm.

Topowe warianty M135i oraz M135i xDrive mają pod maską 3-litrowy motor benzynowy, który rozwija teraz 326 KM. Moc została podniesiona o 6 KM. Maksymalny moment obrotowy pozostał bez zmian i wynosi 450 Nm.

2015 BMW 1-Series facelift video debut

BMW serii 1 (2015) - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/95]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (34)